Tuesday, 18 June 2019

#တိမ္ရိပ္ႏွင္းဆီ #မဝင့္ (ျမစ္ငယ္)

#တိမ္ရိပ္ႏွင္းဆီ


 #မဝင့္ (ျမစ္ငယ္)


သမုဒၵရာတစ္စင္းရဲ႕ က်ယ္‌ေျပာ နက္႐ႈိင္းမႈကို ‌ေက်ာက္‌ေတာင္တန္း ထိပ္ဖ်ားမွာ စိမ့္ထြက္ စီးဆင္း‌ေနတဲ့ စမ္း‌ေခ်ာင္းငယ္က အားက်လိမ့္မည္ မဟုတ္‌ေခ်။


တစ္ခါတစ္ရံ၌ ‌ေလာကႀကီးထက္ လူတစ္‌ေယာက္ရဲ႕ ႏွလုံးသားတစ္ခုက သာလြန္တတ္ပါသည္။


ဘဝသည္ သုညဟု ဆိုလွ်င္ ဤ‌ေလာကႀကီးတြင္ ရွင္သန္ခဲ့‌ေသာ ႐ႈံ႕ပိန္ပိန္ ရြဲ႕‌ေစာင္း‌ေစာင္း သုညတစ္လုံးသည္ မထင္မရွား ကြယ္‌ေပ်ာက္ခဲ့‌ေလၿပီ။


သူမ‌ ေသဆုံး‌ေၾကာင္း ‌ေၾကးနန္းစာကို ကၽြန္‌ေတာ္ ကိုင္ထားပါသည္။


သူမသည္ က်န္းမာ‌ေရးသာမက စီးပြား‌ေရး၊ လူမႈ‌ေရး အရာအားလုံး အျမဲတမ္း ခ်ည့္နဲ႔ ‌ေနတတ္သူမို႔ သူမရဲ႕ နာ‌ေရးသတင္းသည္ ထူး၍ အံ့ဩစရာ မဟုတ္ပါ။


တစ္ခု‌ေတာ့ ရွိပါသည္။ သူမရဲ႕ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ည့္နဲ႔ျခင္းမ်ားႏွင့္ ဆန႔္က်င္ဘက္ျဖစ္စြာ စူးရွခိုင္မာခဲ့‌ေသာ စိတ္ဓာတ္အင္အားမ်ား ရွိ‌ေန‌ေသာ‌ေၾကာင့္ ဤ‌ေလာကႀကီးထဲမွ သူမ ထြက္ခြာသြားခ်ိန္သည္ ‌ေစာလြန္း‌ေနသလို ခံစားမိသည္။


သူမသည္ ပုံျပင္တစ္ပုဒ္ႏွင့္ မတူပါ။ သူမ၏ ‌ေျခာက္ကပ္ကပ္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားသည္ သီခ်င္းသံစဥ္မဲ့ စည္းခ်က္႐ုိက္သလို ၿငီး‌ေငြ႕ဖြယ္ ‌ေကာင္းလွ၏။


သူမသည္ စီးပြား‌ေရးအရ အ‌ေတာ္အတန္ အ‌ေရးပါ‌ေသာ အထက္ျမန္မာျပည္ ခ႐ုိင္ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕တြင္ ‌ေနထိုင္ပါသည္။ အဲသည္ၿမိဳ႕ရဲ႕ သာသာ‌ေရး အသင္းအဖြဲ႕က ထူ‌ေထာင္ထားတဲ့ ‌ေရွး‌ေဟာင္း ပိဋကတ္ စာၾကည့္တိုက္တြင္ သူမက စာၾကည့္တိုက္မွဴးအျဖစ္ လုပ္ကိုင္ပါသည္။


စာၾကည့္တိုက္မွဴး ဆိုတဲ့ ခံ့ညားလွ‌ေသာ အ‌ေခၚပညတ္ကို ပိုင္ဆိုင္‌ေသာ္လည္း သူမရဲ႕ ဝင္‌ေငြက သာမန္ စာ‌ေရးဝန္ထမ္း တစ္‌ေယာက္ရဲ႕ လစာထက္ မပို‌ေၾကာင္း ကၽြန္‌ေတာ္ သိထားပါသည္။


သို႔‌ေပမဲ့ သူမရဲ႕ အလုပ္ကို‌ေတာ့ အ‌ေတာ္‌ေလး ျမတ္ႏုိးပုံ ရပါသည္။


လြန္ခဲ့‌ေသာ ႏွစ္‌ေပါင္းမ်ားစြာက ‌ေဆာက္လုပ္ထားခဲ့တဲ့ စာၾကည့္တိုက္ႀကီး‌ေပၚက ‌ေဟာင္းျမင္းလွၿပီ ျဖစ္‌ေသာ ‌ေပထုပ္‌ေတြ၊ စာအုပ္ထူ‌ေတြ၊ ဓာတ္ပုံ ဖလင္‌ေဟာင္း‌ေတြႏွင့္ အိုးျခမ္းပဲ့ ‌ေက်ာက္ပစၥည္း အစအန‌ေလးမ်ား ၾကားတြင္ တကုပ္ကုပ္ လႈပ္ရွား‌ေနတဲ့ သူမကို ‌ေန႔စဥ္ ျမင္‌ေတြ႕ႏုိင္၏။ သူမရဲ႕ အလုပ္သည္ ပ်င္းရိဖြယ္‌ေကာင္း‌ေၾကာင္း ကၽြန္‌ေတာ္‌ေျပာ‌ေတာ့ ...


‘အ‌ေဟာင္း‌ေတြၾကားမွာ ‌ေနရတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ရင္ခုန္သံနဲ႔ အ‌ေတြး‌ေတြက သူမ်ား‌ေတြထက္ ပိုသစ္‌ေနတာ ‌ေသခ်ာတယ္ရွင့္။ ဘာလို႔လဲဆို‌ေတာ့ အဲသည္ အ‌ေဟာင္း‌ေတြက ကၽြန္မကို လူငယ္တစ္‌ေယာက္လို တုန႔္ျပန္တတ္လို႔ပဲ။ ကၽြန္မ‌ေတာ့ ‌ေပ်ာ္တယ္’ လို႔ ရယ္‌ေမာ ‌ေျပာဆိုဖူးပါသည္။ သူမရဲ႕ စကားက သဘာဝက်ပါသည္။


ကၽြန္‌ေတာ္သည္ ပန္းခ်ီဆရာတစ္‌ေယာက္ ျဖစ္‌ေသာ္လည္း မိန္းက‌ေလးမ်ားႏွင့္ အ‌ေန မစိမ္းလွ‌ေသာ ဓာတ္ပုံဆရာ အလုပ္ကိုပါ လုပ္ကိုင္သူ ျဖစ္သည္။


သူမ၏ မ်က္ႏွာသည္ အျခားမိန္းက‌ေလး‌ေတြ ျပင္ဆင္တတ္ၾကတဲ့ ‌ေရာင္စုံ ျခယ္သျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္‌ေသာ္လည္း ‌ေခတ္မီ‌ေသာ ရသတစ္ခုကို ႏွစ္လိုစြာ ခံစား ရရွိႏုိင္ပါသည္။


ၿပီး‌ေတာ့ သူမရဲ႕ ဝတ္စားဆင္ယင္ပုံက ‌ေခတ္ကိုလိုက္၍  ဖက္ရွင္ထြင္ျခင္း ကင္း‌ေပစြ။ ဤသို႔ စည္း႐ုိးတန္း မထားဘဲ လြတ္လပ္ပုံစံကပင္ တစ္မ်ိဳး ထူးျခားစြာ ဆန္းသစ္‌ေနပါသည္။ သူမရဲ႕ အဝတ္အစားမ်ားသည္ တန္ဖိုး နည္းပါး‌ေသာ္လည္း သူမကို လွပ‌ေစဖို႔‌ေတာ့ လုံ‌ေလာက္ပါသည္။


တကယ္ဆိုလွ်င္ က်န္းမာ‌ေရး မ‌ေကာင္းသျဖင့္ ကိုင္းႏြဲ႕ႏြဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ကို ပိုင္ဆိုင္တဲ့ အသက္ သုံးဆယ္‌ေက်ာ္ မိန္းမတစ္‌ေယာက္ရဲ႕ အလွသည္ ဤမွ် လတ္ဆတ္‌ေနဖို႔ မ‌ေကာင္းပါ။ သို႔‌ေသာ္ သူမ လွပါသည္။


သူမရဲ႕ အ‌ေပၚယံ အရည္အ‌ေသြးမ်ားကို ခ်ီးမြမ္း‌ေျပာဆိုျခင္းက သူမရဲ႕ သိကၡာကို ‌ေပါ့သြား‌ေစမည္လား မသိပါ။ စင္စစ္ ကၽြန္‌ေတာ့္ရင္ထဲတြင္ ‌ေႏြး‌ေထြးစြာ ခံစား‌ေျပာဆိုခ်င္သည္က သူမရဲ႕ အ‌ေတြးအ‌ေခၚႏွင့္ စြမ္းရည္ကို ျဖစ္ပါသည္။


ကၽြန္‌ေတာ္သည္ သူမရဲ႕ ပိဋကတ္ စာၾကည့္တိုက္ႏွင့္ ‌ေရွး‌ေဟာင္း သု‌ေတသန အလုပ္‌ေတြကို နားမလည္‌ေသာ္လည္း ‌ေလးစားပါသည္။ ၿပီး‌ေတာ့ သူမသည္ ကဗ်ာ အ‌ေရး‌ေကာင္း၏။ ‘စမ္းသူရိ’ အမည္ျဖင့္ ‌ေရးသားခဲ့‌ေသာ မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာ‌ေပၚက သူမရဲ႕ ကဗ်ာမ်ားသည္ က်ဲပါး‌ေသာ္လည္း စာ‌ေပဩဇာ ႀကီးမား‌ေၾကာင္း ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ လက္ခံထားၾကပါသည္။ ၿပီး‌ေတာ့ သူမသည္ ပန္းခ်ီကားမ်ားကိုလည္း ခံစားတတ္၏။ ‌ေဟာ္လိုဂစ္တာ တစ္လက္ႏွင့္ ‘‌ေအာင္‌ေျမသာဇံ ပတ္ပ်ိဳး’ ကို ကၽြမ္းက်င္စြာ တီးခတ္ျပႏုိင္၏။


သူမတြင္ ‌ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာ မရွိ။ ရင္းႏွီးကၽြမ္းဝင္တဲ့ မိတ္‌ေဆြမ်ားစြာ မရွိ။ လူစည္ကား‌ေသာ ပြဲလမ္းသဘင္သို႔ သြားလာျခင္း မရွိ။ အႏုပညာႏွင့္ မစပ္‌ေသာ စကားအပိုမ်ား ‌ေျပာဆိုျခင္း မရွိ။


ဤသို႔ သူမရဲ႕ ရွိျခင္း မရွိျခင္း ကိုယ္ရည္ကိုယ္‌ေသြးမ်ားကို ‌ေပါင္းစပ္ ပုံ‌ေဖာ္လိုက္‌ေသာအခါ သူမတြင္ ဆန႔္က်င္ဘက္ (‌ေယာက္်ား) တစ္‌ေယာက္ရဲ႕ အရည္အခ်င္း မ်ားစြာ ထြက္‌ေပၚလာပါသည္။


ထို႔‌ေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ႕။ ထိုၿမိဳ႕တြင္ သူ႔ကိုယ္သူ ယုံၾကည္မႈ အျပည့္ျဖင့္ တစ္‌ေယာက္တည္း ‌ေနထိုင္ပါသည္။ သူမသည္ ႐ုိးသားစြာ ရဲဝံ့ပါသည္။ ပြင့္လင္းစြာ ယဥ္‌ေက်းပါသည္။


သူမကဲ့သို႔ မိန္းမတစ္‌ေယာက္က ဘဝဆက္တိုင္း မိန္းမ ျဖစ္ခ်င္ပါ‌ေၾကာင္း ‌ေျပာ‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ္ အံ့ဩဖူးသည္။ ‘‌ေယာက္်ား‌ေကာင္း တစ္‌ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔ထက္ မိန္းမ‌ေကာင္းတစ္‌ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔ ပိုခက္တယ္ရွင့္’ တဲ့။ ျမန္မာျပည္မွာ မိန္းမ‌ေကာင္း‌ေတြ ‌ေပါတာ သိပ္က်က္သ‌ေရ ရွိသတဲ့။


သူမသည္ ဆန႔္က်င္ဘက္ အရည္အခ်င္းမ်ားႏွင့္ ျပည့္ႏွက္‌ေန‌ေသာ အာဂ မိန္းမဝါဒီတစ္ဦး ပင္တည္း။ 


* * * 


အကယ္၍သာ သူမ‌ ေသဆုံးသြားခဲ့လွ်င္ ဆိုတဲ့ အ‌ေတြးမ်ိဳး ႀကိဳတင္ၿပီး မစဥ္းစားမိခဲ့ျခင္းမွာ မွား‌ေလစြ။


စဥ္းစားထားျဖစ္ခဲ့ပါလွ်င္ သူမ ‌ေသဆုံးသြားၿပီး‌ေသာအခါ ျဖစ္‌ေပၚလာမည့္ ‌ေရွ႕‌ေရးကို ႀကိဳတင္ စီစဥ္ႏုိင္‌ေပလိမ့္မည္။ အနည္းဆုံး သူမႏွင့္ ‌ေသြးမရင္း‌ေသာ္လည္း ‌ေဆြမ်ိဳးနီးစပ္‌ ေတာ္သူမ်ား နာမည္ကို ျဖစ္ျဖစ္‌ေပါ့။ ‌ေမးျမန္း စုံစမ္း ထားမိ‌ေပလိမ့္မည္။


ယခု‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ့္ထံသို႔ လွမ္းၿပီး အ‌ေၾကာင္းၾကားတဲ့ ‌ေၾကးနန္းစာကို ဖတ္ၿပီး မ်ားစြာ ဝမ္းနည္းဖြယ္ ခံစားရပါသည္။


‌ေဒၚစမ္းစမ္းႏုိင္ ‌ေသဆုံး

အျမန္လာပါ


ဆိုၿပီး ‌ေၾကးနန္း‌ေပးပို႔သူမ်ားမွာ ရပ္ကြက္လူႀကီးမ်ားတဲ့။ သူမရဲ႕ ဘဝသည္ မည္မွ် အထီးက်န္ ဆန္လိုက္ပါသနည္း။ သူမရဲ႕ အ‌ေရးႀကီးဆုံး အခ်ိန္တြင္ မိသားစု မရွိ။ အ‌ေဖာ္ မရွိ။ ရင္းႏွီးမိတ္‌ေဆြ မရွိ။


ရပ္ကြက္လူႀကီးမ်ားသည္ ကၽြန္‌ေတာ္၏ လိပ္စာကိုပင္ ဘယ္သို႔ ရွာ‌ေဖြ ‌ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကသည္ မသိ‌ေပ။ သူမသည္ ဘယ္‌ေန႔က ‌ေသဆုံး‌ေၾကာင္းလည္း တိတိက်က် ‌ေရးမထား‌ေပ။ သူမ၏ ‌ေနာက္ဆုံးခရီးကို အခ်ိန္မီ ‌ေရာက္လိုလွပါသည္။ သို႔ရာတြင္ လုံးဝ မျဖစ္ႏုိင္‌ေသာ အ‌ေျခအ‌ေနတြင္ ရွိပါသည္။


သူမတို႔ ၿမိဳ႕သို႔ သြားမည္ဆိုလွ်င္ ‌ေမာ္‌ေတာ္ကားျဖင့္ တစ္‌ေနကုန္ စီးၿပီးမွ ‌ေရာက္ႏုိင္ပါသည္။ ခက္သည္က ညဘက္တြင္ ‌ေျပးဆြဲသည့္ ကားကလည္း မရွိ။ သူမထံသို႔ အ‌ေစာဆုံး မနက္ျဖန္ ည‌ေန‌ေစာင္းမွ ‌ေရာက္ႏုိင္‌ေပ‌ေတာ့မည္။


‌ေၾကးနန္းစာ ‌ေပးပို႔လိုက္‌ေသာ ရက္စြဲကို ၾကည့္လိုက္‌ေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရက္ခန႔္က ျဖစ္‌ေန‌ေပၿပီ။ သြား‌ေပဦး‌ေတာ့ မစမ္းစမ္းႏုိင္‌ေရ ...။


ကၽြန္‌ေတာ္သည္ ‌ေဆြး‌ေဆြးနင့္နင့္ ‌ေအာ္ဟစ္ ေပါက္ကြဲပစ္ လိုက္မိပါသည္။


သူမႏွင့္ ကၽြန္‌ေတာ္သည္ ငယ္‌ေပါင္းႀကီး‌ေဖာ္မ်ား မဟုတ္ၾက‌ေသာ္လည္း ရင္းႏွီးၾက၏။ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး သံ‌ေယာဇဥ္ ႀကီးတတ္ၾက၏။ အံ့ဩဖြယ္ ‌ေကာင္းသည္က ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ ႏွစ္‌ေယာက္သည္ ခ်စ္သူ ျဖစ္မလာၾကျခင္းပင္။


သူမႏွင့္ ကၽြန္‌ေတာ္ ဆုံစည္းခဲ့ရပုံကို ‌ေျပာျပခ်င္ပါ‌ေသးသည္။ ကၽြန္‌ေတာ္သည္ မႏၲ‌ေလးသို႔ ‌ေရာက္လွ်င္ စာအုပ္ဆိုင္‌ေတြမွာ ထိုင္ၿပီး အခ်ိန္ျဖဳန္းရျခင္းကို ႏွစ္သက္တတ္သူ ျဖစ္၏။ သူမသည္လည္း စာအုပ္‌ေဟာင္း‌ေတြ စု‌ေဆာင္း ဝယ္ယူျခင္းကို အလုပ္တစ္ခုအျဖစ္ လုပ္ကိုင္‌ေနသူ တစ္‌ေယာက္ပါ။ သည္‌ေတာ့ သူမႏွင့္ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔သည္ ‘ဥတၱရလြင္ျပင္’ ႏွင့္ ‘‌ေဒါင္းအိုး‌ေဝ’ စာအုပ္ဆိုင္မ်ားတြင္ မၾကာခဏ ဆုံမိၾကပါသည္။


အဲသည္ စာအုပ္ဆိုင္ ပိုင္ရွင္မ်ားကလည္း ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ ႏွစ္ဦးစလုံးႏွင့္ ရင္းႏွီးရင္းစြဲ ရွိ‌ေသာ စာ‌ေပစိတ္ရွိသူမ်ား ျဖစ္ၾက‌ေလရာ ‌ေတြ႕တိုင္း စကားဝိုင္းဖြဲ႕ ျဖစ္သြားၾကပါ‌ေတာ့သည္။


ထိုစဥ္က သူမ ‌ေနထိုင္ရာ ၿမိဳ႕ႏွင့္ သူမရဲ႕ အလုပ္အကိုင္ကိုသာ အ‌ေပၚယံမွ် သိရွိထားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။


လြန္ခဲ့တဲ့ သုံးႏွစ္ခန႔္က‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ္သည္ ပန္းခ်ီျပပြဲ ကိစၥ တစ္ခု‌ေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္း ပန္းခ်ီဆရာကို ရွာ‌ေဖြရန္ သူမ ‌ေနထိုင္ရာ ၿမိဳ႕သို႔ ‌ေရာက္ရွိခဲ့ပါသည္။ ကံဆိုးခ်င္‌ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း ပန္းခ်ီဆရာကို ရွာမ‌ေတြ႕။ ကၽြန္‌ေတာ့္တြင္ ျဖစ္‌ေလ့ရွိတဲ့ အားနည္းခ်က္အတိုင္း အိတ္ကပ္ထဲတြင္ တည္းခိုခန္း တည္းႏုိင္တဲ့ ‌ေငြ‌ေၾကးအင္အားမ်ိဳး လုံ‌ေလာက္စြာ ပါမလာခဲ့ပါ။ ကၽြန္‌ေတာ့္အတြက္ အ‌ေကာင္းဆုံး ‌ေျဖရွင္းနည္းလမ္းက‌ေတာ့ ဘုန္းႀကီး‌ေက်ာင္း တစ္‌ေက်ာင္းကို အျမန္ဆုံး ရွာ‌ေဖြဖို႔ ျဖစ္ပါသည္။


အခ်ိန္ကလည္း ‌ေနဝင္ၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ အရာအားလုံးသည္ သဲသဲကြဲကြဲ မရွိ‌ေတာ့။ စုတ္ခ်ာခ်ာ အဆင္အျပင္ႏွင့္ မသပ္မရပ္ ကၽြန္‌ေတာ့္လို ‌ေကာင္မ်ိဳးကို ဘုန္းႀကီး‌ေက်ာင္းကလည္း လူ‌ေကာင္းတစ္‌ေယာက္အျဖစ္ လက္ခံခ်င္ပါမည္လား ဆိုတာ မ‌ေသခ်ာလွ‌ေပ။


ကံ‌ေကာင္းခ်င္‌ေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲ လမ္း‌ေပၚတြင္ တစ္‌ေယာက္တည္း ‌ေယာင္လည္လည္ ျဖစ္‌ေနခိုက္ စာၾကည့္တိုက္တံခါး ပိတ္ၿပီး ျပန္လာတဲ့ သူမႏွင့္ ပက္ပင္း ‌ေတြ႕ပါ‌ေတာ့သည္။ 


‘ဟာ ... မစမ္းစမ္းႏုိင္၊ ဝမ္းသာလိုက္တာဗ်ာ။ ဒီမွာ ဒုကၡ ျဖစ္‌ေနတာဗ်’


ကၽြန္‌ေတာ္၏ အခက္အခဲကို အားကိုးတႀကီး ဖြင့္ဟမိပါသည္။ သူမက‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ္၏ အူ‌ေၾကာင္‌ေၾကာင္ အမူအရာကို ၾကည့္ၿပီး ဟက္ပက္စြာ ရယ္‌ေမာသည္။ ၿပီး‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ့္အား စား‌ေသာက္ဆိုင္ တစ္ဆိုင္သို႔ ‌ေခၚသြားၿပီး ထမင္း‌ေကၽြးပါသည္။ သူမက‌ေတာ့ မစားပါ။ ‌ေဘးမွာ ထိုင္လွ်က္။


အိမ္သို႔‌ေရာက္‌ေတာ့ မိသားစုကင္းမဲ့‌ေသာ သူမရဲ႕ ‌ေနထိုင္ျခင္းကို သိခြင့္ ရလိုက္ပါသည္။


‘မစမ္းစမ္းႏုိင္ကို အားနာလိုက္တာဗ်ာ။ ကၽြန္‌ေတာ္ ဘာလုပ္ရင္ ‌ေကာင္းမလဲ’


မိန္းမသား တစ္‌ေယာက္တည္း ‌ေနတဲ့အိမ္ ျဖစ္ျခင္းအတြက္ ကၽြန္‌ေတာ့္ အ‌ေနျဖင့္ အလိုက္သိစြာ ‌ေျပာသင့္သည္မို႔ ‌ေျပာလိုက္ရ‌ေသာ္လည္း သည္စကားက သူမရဲ႕ သိကၡာ ထိပါးမွာကိုလည္း စိုးရိမ္မိျပန္သည္။


‘ကၽြန္မလည္း ‌ေတြး‌ေနတာပဲ။ ကၽြန္မအိမ္က က်ယ္ဝန္းပါတယ္။ ဒါ‌ေပမဲ့ ‌ေလာကႀကီးက က်ဥ္း‌ေနတာလည္း ကၽြန္မ သတိထားရမယ္။ ကၽြန္မ ဘာလုပ္‌ေပးရရင္ ‌ေကာင္းမလဲ’


ကၽြန္‌ေတာ္သည္ သူမရဲ႕ အ‌ေတြးစကားႏွင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ငံ့လင့္ရင္း ရွာမ‌ေတြ႕တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ပန္းခ်ီဆရာကိုသာ စိတ္ထဲက က်ိန္ဆဲ‌ေနမိပါ‌ေတာ့သည္။


‘မိုးလည္း ခ်ဳပ္‌ေနၿပီ။ ဒီည‌ေတာ့ ကၽြန္မ အိမ္မွာပဲ အိပ္လိုက္ပါ‌ေတာ့။ ကၽြန္မတို႔ စကား‌ေတြ ‌ေျပာ‌ေနတာနဲ႔ မိုးလင္းသြားမွာပါ’


သူမ ‌ေျပာသည္မွာ မွန္‌ေလစြ။ သူမႏွင့္ စကား‌ေျပာရသည္မွာ ကၽြန္‌ေတာ့္အတြက္ အလြန္ အက်ိဳးရွိပါသည္။ သူမႏွင့္ စကားၾကာၾကာ ‌ေျပာၾကည့္‌ေတာ့မွ အႏုပညာသမားသန႔္သန႔္ ျဖစ္‌ေနတဲ့ သူမရဲ႕ အရည္အ‌ေသြးမ်ားကို သိခြင့္ရခဲ့ပါသည္။


သူမ‌ေျပာျပတဲ့ ဟန္လင္းၿမိဳ႕‌ေဟာင္း တူး‌ေဖာ္စဥ္က ရရွိခဲ့တဲ့ လက္ခ်င္း တြဲဆက္ထား‌ေသာ ႐ုပ္ႂကြင္း လူ႐ုိးစု ႏွစ္ခုအ‌ေၾကာင္း ၾကားရသျဖင့္ ‘႐ုပ္ႂကြင္းရဲ႕ ႏွလုံးသားအစို’ လို႔ အမည္ရ‌ေသာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ ‌ေရးသားဖို႔ ပန္းခ်ီအ‌ေတြး ရခဲ့ပါသည္။


‌ေနာက္တစ္လခန႔္ၾကာ‌ေသာအခါ ကၽြန္‌ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ပန္းခ်ီဆရာႏွင့္ အတူ သူမတို႔ၿမိဳ႕သို႔ ‌ေရာက္ျပန္ပါသည္။ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ လာခဲ့ရ‌ေသာ ခရီးရဲ႕ အ‌ေျခအ‌ေနမွာ ည‌ေန‌ေစာင္းမွာ ‌ေရာက္ေသာ‌ေၾကာင့္ ထိုၿမိဳ႕တြင္ ညအိပ္ဖို႔ လိုအပ္‌ေလ့ ရွိပါသည္။ သို႔‌ေပမယ့္ သည္တစ္ႀကိမ္မွာ‌ေတာ့ ကၽြန္‌ေတာ့္တြင္ အ‌ေဖာ္သူငယ္ခ်င္းလည္း ပါ‌ေနသည္မို႔ သူမအိမ္သို႔ တည္းခိုရန္ လိပ္ျပာသန႔္စြာ ‌ေရာက္ခဲ့ပါသည္။


သူမအိမ္တြင္ တည္းခိုမိျခင္းရဲ႕ အဓိကအ‌ေၾကာင္းရင္းမွာ သူမႏွင့္ စကား‌ေျပာဆိုရသည္ကို ႏွစ္သက္‌ေသာ‌ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ရင္ခုန္သံခ်င္း တူ‌ေသာ အႏုပညာသမားခ်င္း စကား‌ေျပာဆိုလို႔ ‌ေကာင္းသည္ ဆိုတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကို အႏုပညာသမား‌ေတြသာ နားလည္ႏုိင္‌ေသာအရာ ျဖစ္ပါသည္။


အဲသည္ညက စကား‌ေျပာခြင့္ ရခဲ့သျဖင့္ သူမရဲ႕ ‌ေလးစားဖြယ္‌ေကာင္း‌ေသာ အ‌ေတြးအ‌ေခၚႏွင့္ ရပ္တည္ခ်က္ကို ကၽြန္‌ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ပန္းခ်ီဆရာက တဖြဖြ ခ်ီးက်ဴး ‌ေျပာဆို‌ေနပါ‌ေတာ့သည္။


ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူမသည္ ကၽြန္‌ေတာ့္အတြက္ မိန္းမ ‌ေယာက္်ား ကြဲျပားျခင္း ဆိုသည္က ‌ေပ်ာက္ကြယ္သြားသလိုပါပဲ။ သူမ ကိုယ္တိုင္ကလည္း ကၽြန္‌ေတာ္ႏွင့္ ယခုကဲ့သို႔ စကား‌ေျပာဆိုရျခင္းကို ႏွစ္သက္‌ေၾကာင္း ဝန္ခံ ‌ေျပာဆိုပါသည္။


‘ကၽြန္မက ပင္ကိုကလည္း စကား အလြန္ နည္းတာရွင့္။ ၿပီး‌ေတာ့ ကၽြန္မ ‌ေျပာခ်င္တဲ့ စကားကလည္း စိတ္ဝင္စားမယ့္လူ ရွားပါးလွတဲ့ စကား‌ေလ။ အႏုပညာသမားရဲ႕ စကားဆိုတာ သင္းကြဲစကား ျဖစ္‌ေနသလိုပဲ။ ဒီ‌ေတာ့ ရွင္တို႔ လာမွ ကၽြန္မလည္း စကား‌ေကာင္း‌ေကာင္း ‌ေျပာျဖစ္‌ေတာ့တာရွင့္’


အ‌ေၾကာင္း တိုက္ဆိုင္စြာပါပဲ။ ‌ေနာက္တစ္လ ၾကာ‌ေသာအခါ မိတ္‌ေဆြ ဓာတ္ပုံဆရာတစ္‌ေယာက္ႏွင့္ အတူ သူမထံသို႔ ထပ္မံ ‌ေရာက္ရွိ ျပန္ပါသည္။ ယခင္အတိုင္း တစ္ညလုံးနီးပါး စကား‌ေျပာဆိုၿပီး ‌ေနာက္တစ္‌ေန႔တြင္ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ အလုပ္ကိစၥ လုပ္ကိုင္ၿပီးသည္ႏွင့္ ျပန္သြားၾကပါသည္။


သည္လိုနဲ႔ တစ္‌ေယာက္တည္း‌ေနတဲ့ သူမထံသို႔ လည္ပတ္ရသည္ကို ‌ေတြ႕စကဲ့သို႔ ‌ေလးပင္‌ေသာ ခံစားမႈမ်ိဳး မရွိ‌ေတာ့ဘဲ စိတ္သန႔္ ‌ေပါ့ပါးစြာ ‌ေရာက္သြားတတ္ပါသည္။


တစ္ခါတစ္ရံ ပန္းခ်ီအ‌ေတြးကလည္း ခန္း‌ေျခာက္‌ေနၿပီး စိတ္‌ေလလြင့္သလို ျဖစ္‌ေနလွ်င္ သူမထံသို႔ ကၽြန္‌ေတာ္ တစ္‌ေယာက္တည္းလည္း သြားပစ္လိုက္ပါ‌ေတာ့သည္။ ထိုအခါ သူမသည္ ကၽြန္‌ေတာ့္အား ၿငိဳျငင္ျခင္း ကင္း‌ေသာ္လည္း အကဲခတ္‌ေသာ မ်က္လုံးမ်ားျဖင့္ လက္ခံ စကား‌ေျပာခဲ့‌ေၾကာင္း သတိထားမိ၏။


ကၽြန္‌ေတာ္သည္ သူမထံသို႔ အႀကိမ္‌ေပါင္းမ်ားစြာ သြား‌ေရာက္ဖူး‌ေသာ္လည္း သူမကိုယ္တိုင္ ခ်က္ျပဳတ္‌ေကၽြး‌ေမြးတဲ့ အစားအစာမ်ိဳး တစ္ႀကိမ္မွ် မစားခဲ့ရဖူး‌ေပ။ နံနက္လင္း၍ မ်က္ႏွာသစ္တဲ့ ကိစၥ‌ေလးမ်ားက အစ ဧည့္ဝတ္‌ေက်ျခင္း ကင္းစြာ လ်စ္လ်ဴ႐ႈထားတတ္သည္။ သူမထံသို႔ ကၽြန္‌ေတာ္ ယူ‌ေဆာင္လာတဲ့ လက္‌ေဆာင္မ်ားကို ျငင္းပယ္တတ္သလို သူမထံမွလည္း ဘာမွ် လက္‌ေဆာင္ မရခဲ့ဖူးပါ။


ကၽြန္‌ေတာ္ႏွင့္ စကား‌ေျပာရာတြင္ အၾကည္လင္ဆုံးမွာ သူမရဲ႕ မ်က္လုံးမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သူမ၏ မ်က္လုံးမ်ားသည္ ကၽြန္‌ေတာ့္ထံသို႔ တစ္စကၠန႔္စာမွ် စူးစိုက္မၾကည့္ဖူးျခင္းက ‌ေလးစား‌ေလာက္ပါ‌ေပသည္။


‌ေနာက္တစ္ခ်က္ ထူးျခားသည္မွာ သူမႏွင့္ ဒႆန‌ေပါင္းမ်ားစြာ၊ အႏုပညာ စကား‌ေပါင္းမ်ားစြာ ‌ေဆြး‌ေႏြး‌ ေျပာဆိုဖူး‌ေသာ္လည္း အခ်စ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဘယ္‌ေသာအခါကမွ် ‌ေဆြး‌ေႏြးခြင့္ မရခဲ့ျခင္းပင္။ ‘ကၽြန္မက အဲသည္ ကိစၥ‌ေတြ သိပ္မ‌ေပ်ာ္ဝင္ဘူးရွင့္’။ ‘ကၽြန္မ မသိဘူး’ ဆိုတဲ့ စကားႏွင့္ ပိတ္ဆို႔ပစ္၏။


ကၽြန္‌ေတာ္ႏွင့္ သည္မွ် ရင္းႏွီး‌ေနလ်က္ကပင္ သူမရဲ႕ ပုဂၢလိက ခံစားမႈတို႔ကို တစ္ခ်က္မွ် လွစ္ျပျခင္း မရွိ‌ေပ။ ခၽြင္းခ်က္တစ္ခု‌ေတာ့ ရွိသည္‌ေပါ့။


သူမသည္ ျမန္မာႏွင္းဆီလို႔ ‌ေခၚတဲ့ ႏွင္းဆီၾကမ္းကို‌ေတာ့ အလြန္ ႏွစ္သက္‌ေၾကာင္း မၾကာခဏ ‌ေျပာတတ္ပါသည္။ ဤသို႔ ‌ေျပာျပျဖစ္ျခင္းမွာလည္း သူမအိမ္ရွိ အလွစိုက္ပန္းအိုးတြင္ မျပတ္ ‌ေတြ႕ျမင္ရ‌ေသာ‌ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။


ထို႔‌ေၾကာင့္ သူမအတြက္ ‘ႏွင္းဆီၾကမ္းမ်ား’ ဆိုတဲ့ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကုိ မဝံ့မရဲ လက္‌ေဆာင္‌ ေပးၾကည့္‌ေတာ့ ျမတ္ႏုိးစြာ လက္ခံယူပါသည္။ ကၽြန္‌ေတာ့္ တစ္သက္ သူမအတြက္ ‌ေပးျဖစ္ခဲ့ဖူးတဲ့ လက္‌ေဆာင္မွာ သည္ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ပါ။


ယခု‌ေတာ့ သူမ‌ ေသဆုံးခဲ့‌ေလၿပီ။ သူမသည္ ႏွင္းဆီပြင့္ကဲ့သို႔ အလွဆုံး ပြင့္ခဲ့၏။ အခ်ိဳျမဆုံး‌ ေမြႊးပ်ံ႕ခဲ့၏။ ၿပီး‌ေတာ့ သူမရဲ႕ လြတ္လပ္တဲ့ ‌ေနထိုင္မႈတြင္ ဆူးႏွင့္တူလွ‌ေသာ ကိုယ္က်င့္တရား‌ေတြျဖင့္ ခၽြန္ျမ‌ေစခဲ့‌ေလၿပီ။


အမွန္ကိုဝန္ခံရလွ်င္ ကၽြန္‌ေတာ္သည္ သူမအား သူစိမ္း‌ ေယာက္်ားတစ္‌ေယာက္ ဆိုတဲ့ စိတ္ျဖင့္ ရင္ခုန္ခဲ့ဖူး၏။ သူမက က်န္းမာ‌ေရး ခ်ည့္နဲ႔‌ေသာ္လည္း လွသည္‌ေလ။ သို႔ရာတြင္ သူမရဲ႕ သန႔္စင္ခိုင္ခံ့‌ေသာ မ်က္လုံးမ်ားကို လည္း‌ေကာင္း၊ ျပတ္သားရဲရင့္‌ေသာ အ‌ေတြးအ‌ေခၚမ်ားကို လည္း‌ေကာင္း ခ်က္ခ်င္း သတိရမိလိုက္သည္ႏွင့္ ဝင္႐ုိးစြန္းက ‌ေရခဲ‌ေတာင္တန္း‌ေတြ မီး‌ေလာင္ျပာက်သြားသလို က်‌ေနာ့္ရင္ထဲတြင္ ‌ေအးစက္ျခင္း၊ ‌ေလာင္ၿမိဳက္ျခင္း တို႔ျဖင့္ လႈပ္ခတ္တုန္ခါသြားပါသည္။


တကယ္ဆို တစ္‌ေယာက္တည္း သိကၡာရွိရွိ ‌ေနထိုင္တဲ့ မိန္းက‌ေလး တစ္‌ေယာက္ကို ကၽြန္‌ေတာ္တို႔အားလုံး ဝိုင္းဝန္း၍ ‌ေလးစားစြာ ‌ေစာင့္‌ေရွာက္‌ေပးရမည္ မဟုတ္ပါလား။ သူမအတြက္‌ေတာ့ သိပ္မထူးဆန္းသလိုပါပဲ။


‘သိကၡာတို႔၊ သီလတို႔ ဆိုတာ ပုဂၢိဳလ္‌ေရးနဲ႔ အဓိက ပတ္သက္တယ္။ တကယ္တမ္းက်‌ေတာ့ လူ‌ေတြရဲ႕ ကိုယ္က်င့္တရားကို ဦးစီး‌ေနတာ ဓ‌ေလ့ထုံးစံပဲ။ လူ‌ေတြဟာ ဓ‌ေလ့ထုံးစံရဲ႕ သတ္မွတ္ခ်က္ တရား‌ေအာက္မွာ လက္မခံခ်င္ဘဲလည္း လက္ခံရလိမ့္မယ္’


‘ဓ‌ေလ့ထုံးစံတိုင္းက အမွန္တရားမွမဟုတ္တာဗ်’


‘ဒါ‌ေပမယ့္ အမွန္တရားအတြက္ ဓ‌ေလ့ထုံးစံ‌ေတြ ‌ေပၚ‌ေပါက္ခဲ့ရတာရွင့္။ ကိုယ္က်င့္တရား ဘယ္‌ေလာက္‌ေကာင္း‌ေကာင္း ဓ‌ေလ့ထုံးစံက ခြင့္မျပဳရင္ ‌ေရွာင္ရမယ္။ အဲ့ ... မ‌ေရွာင္ဘဲ ထိုး‌ေဖာက္ထြက္မယ္ ဆိုရင္လည္း ဂုဏ္သိကၡာကို စ‌ေတးရလိမ့္မယ္’


အဲသည္တုန္းက သူမစကားရဲ႕ ဆိုလိုရင္းကို နားမလည္ခဲ့‌ေပ။ ပိုင္ရွင္ကင္းမဲ့‌ေနၿပီ ျဖစ္‌ေသာ သူမရဲ႕အိမ္ကို ‌ေရာက္‌ေတာ့မွ သူမအတြက္ ဝမ္းနည္းခံခက္စြာ သိခြင့္ရလိုက္ပါ‌ေတာ့သည္။


* * *


သူမရဲ႕ အိမ္သို႔‌ေရာက္‌ေသာအခါ ကၽြန္‌ေတာ့္ကို ‌ေစာင့္ႀကိဳ‌ေနတဲ့ ရပ္ကြက္လူႀကီး တစ္‌ေယာက္ရဲ႕ စကားက ရင္ဝကို ‌ေဆာင့္ကန္ခ်လိုက္သလို ခံစားရ၏။


‘ခင္ဗ်ား ‌ေတာ္‌ေတာ္ တာဝန္မဲ့တဲ့လူဗ်ာ’


ျဖစ္‌ေၾကာင္းကုန္စင္ မသိရ‌ေသးသည္မို႔ ‌ေငး‌ေၾကာင္ နားစြင့္‌ေနမိသည္။


‘‌ေဒၚစမ္းစမ္းႏုိင္ရဲ႕ အိမ္တံခါး‌ေတြ ပိတ္ထားတာ ၾကာၿပီဗ်။ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔လည္း သူ တစ္‌ေနရာ ခရီးထြက္‌ေနတယ္ ထင္ၾကတာ‌ေလ။ အိမ္ထဲက ပုပ္‌ေစာ္နံလာ‌ေတာ့မွ အိမ္နီးခ်င္း‌ေတြက မသကၤာတာနဲ႔ တံခါးဖ်က္ၿပီး ဝင္ၾကည့္ၾက‌ေတာ့ အိပ္ရာထဲမွာ တစ္‌ေယာက္တည္း ‌ေသ‌ေနတာ ‌ေတြ႕ရတယ္ဗ်ာ။ သူ ခုတ‌ေလာ ‌ေနမ‌ေကာင္းလို႔ ‌ေဆးခန္းမွာ ‌ေဆးထိုး‌ေနတာ‌ေတာ့ အိမ္နီးခ်င္း‌ေတြ သတိထားမိၾကပါရဲ႕။ သူကလည္း စကားနည္းတဲ့လူ ဆို‌ေတာ့ သည္အတိုင္း ဘာသိဘာသာ ‌ေနလိုက္ၾကတာ‌ေပါ့။ မႈခင္းဆရာဝန္က‌ေတာ့ အဆုတ္‌ေရာဂါ‌ေၾကာင့္ ‌ေသဆုံးသြားတာလို႔ မွတ္ခ်က္ေပးပါတယ္။ ဒါ‌ေပမဲ့ ခင္ဗ်ား ‌ေနႏုိင္ရက္ပါတယ္ဗ်ာ’


‘ကၽြန္‌ေတာ္လည္း ခုတ‌ေလာ ဓာတ္ပုံလုပ္ငန္းက ႐ႈပ္‌ေန‌ေတာ့ သူ႔ဆီ မ‌ေရာက္ျဖစ္တာ ႏွစ္လ‌ေလာက္ ၾကာသြားတယ္’


‘ဒါ‌ေၾကာင့္ တာဝန္မဲ့တယ္ ‌ေျပာတာ‌ေပါ့။ တကယ္ဆို ခင္ဗ်ားက သူ႔‌ေယာက္်ား မဟုတ္လား’


‘ခင္ဗ်ာ ...’


ကၽြန္‌ေတာ့္မ်က္ႏွာ ထူပူသြား၏။ ‌ေသဆုံးသြားၿပီ ျဖစ္‌ေသာ္လည္း အနားမွာ သူမ ရွိ‌ေနသကဲ့သို႔ အားနာလိုက္သည္ျဖစ္ျခင္း။ ‌ေပါ့ဆစြာ စြပ္စြဲ ‌ေျပာဆိုရဲသည့္ ထိုလူ‌ေၾကာင့္ ‌ေထာင္းခနဲ ထႂကြလာတဲ့ ‌ေဒါသစိတ္‌ေတြကို ခ်ိဳးႏွိမ္ၿပီး ‌ေျပာရသည္။


‘မစမ္စမ္းႏုိင္နဲ႔ ကၽြန္‌ေတာ္နဲ႔က မိတ္‌ေဆြ‌ေတြပါ ခင္ဗ်ာ။ သူ႔ရဲ႕ မိသားစု ‌ေဆြမ်ိဳး‌ေတြ အ‌ေၾကာင္းလည္း ကၽြန္‌ေတာ္ မသိပါဘူး။ မိသားစုအ‌ေပၚ တစ္ခုခု စိတ္နာခဲ့တဲ့အတြက္ ကၽြန္‌ေတာ့္ကို ‌ေျပာမျပတာလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မွာပါ။ ကၽြန္‌ေတာ့္အ‌ေနနဲ႔ သူနဲ႔ တစ္ခါတစ္ရံ စကား‌ေျပာဖို႔ ‌ေရာက္လာတတ္တဲ့ မိတ္‌ေဆြ တစ္‌ေယာက္ အဆင့္မွာပဲ ရွိပါတယ္’


‘ခင္ဗ်ားတို႔ လင္မယား ‌ေတာ္‌ေတာ္‌ေၾကာင္တာပဲ။ ‌ေဒၚစမ္းစမ္းႏုိင္ ကလည္း ခင္ဗ်ားကို သူ႔မိတ္‌ေဆြပါလို႔ ဇြတ္ျငင္းတယ္။ မိန္းမ တစ္‌ေယာက္တည္း‌ ေနတဲ့ အိမ္မွာ ‌ေသြးသားမစပ္တဲ့ ‌ေယာက္်ားတစ္‌ေယာက္ မၾကာခဏ လာတည္းရမလားဗ်။ သူကလည္း လက္မခံရဘူး။ ဒါဆိုရင္ က်ဳပ္တို႔အ‌ေနနဲ႔ ခင္ဗ်ားလာတဲ့အခါတိုင္း ‌ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး ဝိုင္းဖမ္းမွာ ‌ေျပာ‌ေတာ့မွ ဒီမိန္းမ ဘာ‌ေျပာတယ္ မွတ္သလဲ။ ‘ကၽြန္မရဲ႕ ‌ေယာက္်ားပါဆိုရင္ ဘာျဖစ္မွာလဲ’ တဲ့။ အဲဒါ ဆိုရင္‌ေတာ့ က်ဳပ္တို႔က ဘာမွ ‌ေႏွာင့္ယွက္စရာ မလို‌ေတာ့ပါဘူး ‌ေျပာမွ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ‌ေခါင္းညိတ္ ဝန္ခံသြားတယ္ဗ်ာ။ က်ဳပ္တို႔ကလည္း ခင္ဗ်ားရဲ႕ နာမည္၊ အလုပ္အကိုင္နဲ႔ လိပ္စာကို တစ္ခါတည္း မွတ္ထားရတယ္‌ေလ’


‘ဟာ ... အဲဒါ လုံးဝ မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႔ ဝိုင္းဖမ္းမယ္ဆိုတဲ့ အစီအစဥ္ႀကီးဟာ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ရဲ႕ ႐ုိးသားမႈကို တိတိလင္းလင္း ‌ေစာ္ကား ဖ်က္ဆီးပစ္တာမို႔ သူ ‌ေခါင္းညိတ္ပစ္တာပဲ ျဖစ္မယ္။ ကၽြန္‌ေတာ္တို႔ လုံးဝ ႐ုိးသားတယ္’


‘ရပ္နဲ႔ ရြာနဲ႔ ‌ေနတာဗ်။ အရပ္ထုံးစံကို ပယ္လို႔ ဘယ္ရမလဲ။ ၿပီး‌ေတာ့ ခုကိစၥက ခင္ဗ်ားအတြက္ ‌ေဟာသည္အိမ္ကို အ‌ေမြဆက္ခံပိုင္ခြင့္အရ လြႊဲ‌ေပးမွာ ျဖစ္လို႔ ‌ေျပာ‌ေနတယ္ ဆိုတာလည္း သတိထားပါဦး’


‘မလိုခ်င္ဘူး၊ ဟုတ္လည္း မဟုတ္ဘူးဗ်ာ ... ကဲ’ 


‌ေျပာၿပီး ‌ေဆြးနင့္ ဖိုလႈိက္စြာ တံ‌ေတြး မ်ိဳခ်မိပါသည္။


ျဖစ္ရ‌ေလ ... မစမ္းစမ္းႏုိင္ရယ္။ သူမရဲ႕ ဧည့္ခန္းတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲထားလ်က္ရွိ‌ေသာ ပန္းခ်ီကားထဲက ႏွင္းဆီၾကမ္းမ်ားသည္ ရဲဝံ့ နီ‌ေထြးစြာ လန္းဆန္း‌ေနၾကဆဲ။ ကၽြန္‌ေတာ္ လြမ္း‌ေမာစြာ ‌ေငးၾကည့္ျဖစ္၏။


မစမ္းစမ္းႏုိင္ ... ခင္ဗ်ား ‌ေနာက္ဘဝမွာလည္း ႏွင္းဆီၾကမ္း ျပန္ျဖစ္ရင္ ‌ေဟာသည္ ‌ေလာကႀကီးထဲမွာ‌ေတာ့ မျဖစ္နဲ႔‌ေတာ့ဗ်ာ။ လြတ္လပ္တဲ့ ‌ေတြး‌ေခၚမႈ‌ေတြကို ျမတ္ႏုိးလွတဲ့ ခင္ဗ်ားအတြက္ အဆုံးအစမရွိ လြတ္လပ္တဲ့ မိုး‌ေကာင္းကင္ႀကီးက ႀကိဳဆို‌ေနမွာပါ။


‌ေဟာ ...

ဟိုမွာ‌ေလ တိမ္ရိပ္‌ေတြၾကားက ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္။


----------

မဝင့္ (ျမစ္ငယ္) 

မ‌ေဟသီ၊၊ ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၉၆။


Credit to Trice @ mmcpcommunity 


[ ျမန္မာဝတၳဳတိုမ်ားေပ့ဂ်္မွကူးယူပါသည္။ေပ့ဂ်္အား ေက်းဇူးတင္ပါသည္။]



No comments:

Post a Comment