ေမာင့္ႏွမျမနႏၵာ (ကိုကိုေမာင္ႏွင့္ျမနႏၵာ)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
( အပိုင္း -၂)
ၾကည္ေအး
“ခုန ေကာင္းေလးႏွစ္ေကာင္ ေတြ႔ေတာ့၊ အေဖ ဟိုမွ ေမေမ တစ္ေယာက္တည္းတဲ့။ ဒါနဲ႔ ကိုယ္က ဘာျဖစ္လဲကြလို႔ ေျပာေတာ့၊ အို... ေရထဲ ျမႇံဳးေထာင္ထားေတာ့ သြားၾကည့္ဦးမယ္ဆိုၿပီး ရီ႕ဆီကို ျပန္ေျပး လာတာ”
“လင္းကေတာ့ မႏွေျမာဘူးေပါ့ေလ”
“ေပါတာမ”လို႔ ဆိုၿပီး သြားေပမယ့္ လင္းဟာ ကိုယ့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ေရကူးအဝတ္ ဝတ္ခြင့္မေပးခဲ့ဘူး။ ငယ္ငယ္က ေရကူးရင္ အျမဲ ဆြင္းမင္းစုနဲ႔ ကူးတာ။ ခု ထဘီရင္လ်ားႀကီး တျပဳတ္ျပဳတ္နဲ႔ မကူးခ်င္ေတာ့ပါဘူး။
“ခါးတုတ္ႀကီးနဲ႔ လွပါဘူး” လို႔လည္း မခံခ်င္ေအာင္ ေျပာေသးတယ္။
ထိုခဏ၌ ေဒါက္တာခင္ေအးရီသည္ သူ႔လင္ လင္းထင္၏ မ်က္ႏွာကို ၾကည့္လို႔မဝေအာင္ ၾကည့္ေနမိျပန္သည္။ လင္းရဲ႕ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းညိဳေမွာင္ေသာ ဆံပင္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ဖြကစားခဲ့သည္မွာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၆ ႏွစ္ ရွိေလၿပီ။ အဂၤလန္သို႔ စာသြားသင္စဥ္ကသာ ၂ ႏွစ္မွ် ခြဲခဲ့ၾကဖူးသည္။ လင္းက ေအးေဆးသူ၊ ခင္ေအးရီက ခ်စ္ခင္မူရာ ျပတတ္သူ၊ ဖ်တ္လတ္သြက္လက္သူ ျဖစ္သည္။ လင္းကို သူက အလ်င္ စ နမ္းျမဲ။ လင္းရဲ႕လက္ကို သူက အလ်င္ ဆုပ္ကိုင္ျမဲ။ တစ္ဖက္လွည့္ အိပ္တတ္ေသာ လင္းရဲ႕ေက်ာကုန္းႀကီးကို သူက ဖက္၍ မ်က္ႏွာအပ္ကာ အိပ္တတ္သည္။ ပူေႏြးေသာ ေႏြရာသီညမ်ားမွာေတာ့ လင္းသည္ သူ႔ကို အသာတြန္းဖယ္ကာ “မအိုက္ဘူးလား ရီ”ရဲ႕လို႔ ေမးတတ္သည္။ ခင္ေအးရီက ဘာမွ်မေျပာဘဲ “သြား”လို႔သာ ခပ္က်ယ္က်ယ္ဆိုၿပီး ေဆာင့္ေအာင့္တြန္းပစ္လိုက္လွ်င္ေတာ့ လင္းသည္ ညႇင္သာစြာ ရယ္ေမာကာ သူ႔မိန္းမကို ေပြ႕ဖက္ရမွန္း၊ ေခ်ာ့ေမာ့ရမွန္း သိတတ္လာျပန္သည္။
သည္ေတာ့လည္း ခင္ေအးရီသည္ ခ်က္ခ်င္း စိတ္ေျပကာ လင္းက သိပ္အိုက္တတ္တာ၊ ၿပီးေတာ့ သိပ္ေအးေအးေဆးေဆး ေနတတ္တာ၊ မတိုက္ဆိုင္ခဲ့လို႔ သို႔မဟုတ္ရင္ ဘုန္းႀကီးျဖစ္မယ့္ လူစားမ်ိဳးပဲဟု ေတြးတတ္ေလသည္။ ပန္ကာ ထဖြင့္တတ္သည္။
တစ္ခါတစ္ရံ သိခ်င္စိတ္သက္သက္ႏွင့္ “လင္း တကယ္ ေျပာစမ္းပါ။ ရီ႕အျပင္ တကယ္ ခ်စ္ခဲ့ဖူးတဲ့သူ မရွိဘူးလား”လို႔ ေမးတတ္သည္။ “သုေတသန လုပ္ခ်င္လို႔ပါ” လို႔ အတည္ ေျပာတတ္သည္။
လင္းက ရယ္ျပံဳးကာသာ ေနတတ္ေသာ္လည္း မ်က္ႏွာ မၾကည္လင္လွလို႔ ထင္ရသည္။
“ေျပာေလ... ေျပာေလ၊ ကဲ... ဥပမာ ျမနႏၵာကို ခ်စ္ဖူးတယ္ မဟုတ္လား”
“ရီက ေပါတာမပဲ” လို႔သာ ေျပာသည္။
“စကား မလႊဲနဲ႔”
“မဟုတ္တာ၊ မခ်စ္ဖူးပါဘူး။ ရီ႕ကိုသာ တစ္မိုးေအာက္ တစ္ေယာက္ ထင္၊ ရီကလြဲလို႔ ဘယ္သူမွ မျမင္”
“သိပ္ညာတာပဲ၊ လင္း ျမနႏၵာကို အရမ္းပစ္ႀကိဳက္ေနတာ ဟိုးဟိုး ေက်ာ္လို႔။ သည္လို ညာလို႔ရမွာလား”
“သားႀကီးေတာင္ ၁၆ ႏွစ္ ျပည့္ေတာ့မယ္ ရီရဲ႕၊ ဒါေတြ ေျပာေနစရာလား”
“ဒါျဖင့္ရင္ ျမနႏၵာ နာမည္ကို အိပ္ရင္း ဘာျဖစ္လို႔ ခဏခဏ ေယာင္ရတာလဲ”
ခင္ေအးရီက တကယ္ေတာ့ ေနာက္ေျပာင္လိုက္ျခင္းသာျဖစ္ၿပီး လင္း ကမူ ထိတ္ထိတ္ပ်ာပ်ာ ျဖစ္သြားေလေတာ့သည္။ ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ အသံ ထြက္မလာ။ ႏႈတ္ခမ္းကိုသာ မၾကာခဏ ျပင္ေသးသည္။ ၿပီးမွ “ရီ ေတာ္ေတာ္ ေနာက္တာပဲ”လို႔ ေျပာေလသည္။
ခင္ေအးရီက သည္အခါမ်ိဳးမွာသာ တဒဂၤေလာက္ ျမနႏၵာကို မလိုလား မႏွစ္သက္ ျဖစ္ရသည္။ သို႔ေသာ္ ၾကာရွည္မခံပါ။ ခင္ေအးရီ ကိုယ္ႏိႈက္က စိတ္သေဘာ ေကာင္းျမတ္ရာ၌ ေက်ာ္ၾကားသူပင္။ ေမ့ေပ်ာက္ လြယ္သူပင္။ (သူသည္ လူနာကို ပိုက္ဆံအတြက္ တစ္ခါမွ် မကုသဖူးဘူး။ ေဆးကုသခဟူ၍ စာရင္း မပို႔ဖူးဘူး။ ဆရာဝန္ႀကီး ျဖစ္ေသာ္လည္း ေဆး႐ံု ၌ အလုပ္သင္ ဆရာဝန္မ်ားႏွင့္ ေရာဂါေအာက္ေျခသိမ္းကိစၥကအစ ပါတတ္သည္။ သူ႔ကို လူနာမ်ားက ခ်စ္ခင္သည္။ သူ ပိုက္ဆံမလိုခ်င္ေသာေၾကာင့္ လာကန္ေတာ့ေသာ ပစၥည္းမ်ားသည္ အိမ္မွာ စုပံုေနသည္။ ငယ္ငယ္က ျငင္းဆန္ျမဲ။ သို႔ေသာ္ ေစတနာကို မတားဆီးလိုေတာ့သျဖင့္ ယခု လက္ခံကာ ရသမွ် ပစၥည္းကို ေဝငွစြန္႔ၾကဲပစ္တတ္သည္။ တစ္ခါမွ ေန႔ဖို႔ညစာ ဟူ၍ သိမ္းမထားခဲ့ေခ်။)
ၿပီးေတာ့ လင္းဟာ ျမနႏၵာေၾကာင့္ ရင္ခုန္ရမွ ကဗ်ာ စပ္ႏိုင္မယ္၊ ဝတၳဳ ေရးႏိုင္မယ္ဆိုရင္ စပ္ပါေစ၊ ေရးပါေစေပါ့။ လူတို႔သည္ ဝက္သက္ ေပါက္တတ္သည္။ ေက်ာက္ျဖဴ ေပါက္တတ္သည္။ အဆင္မသင့္လွ်င္ အမာရြတ္ကေလးေတြ ထင္တတ္သည္။ အင္မတန္ ကံဆိုးလွ်င္ အသက္ေတာင္ ဆံုးႏိုင္ေသး။ သို႔ေပမယ့္ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ လင္းထင္သည္ ေဒါက္တာခင္ေအးရီႏွင့္ ၁၆ ႏွစ္မွ်ၾကာေအာင္ ေပါင္းသင္းေနထိုင္ခဲ့သည္ မွာသာ အဓိကပင္။ သူတို႔မွာ သားသမီး ငါးေယာက္က အိမ္ႏွင့္အျပည့္ပင္။ သားအႀကီးဆံုးက မေအႏွင့္ တူသည္မို႔ ထြားထြားက်ိဳင္းက်ိဳင္းႏွင့္။ ေရကူး ဝါသနာႀကီးလွသည္။ သမီး သံုးေယာက္က ၾကားသီး ေခၚရမလား၊ ဖေအလို ၿငိမ္းခ်မ္းေအးေဆးၾကၿပီး မေအလို စာေတာ္ၾကသည္။ ဂ်ာမန္စာ သင္ၾကသည္။ ဆရာဝန္ လုပ္ၾကမည္တဲ့။ သားအငယ္ဆံုးကေတာ့ ကဗ်ာ ဆရာပဲ။ နာမည္ကိုက လင္းက ေရြးလိုက္တာ။ ျမလင္းေထြးတဲ့ေလ။
သားငယ္ ျမလင္းေထြးက စံပယ္ပန္းႀကိဳက္သည္။ ကဗ်ာ က်က္တတ္သည္။ သီခ်င္း ဆိုတတ္သည္။ ဝတၳဳ ဖတ္တတ္သည္။ ၾကပ္ကေလးကို အႀကိဳက္ဆံုး ဆိုပါလား။ အိပ္ရာထဲ လွိမ့္ကာ ၾကပ္ကေလးဝတၳဳ ဖတ္ၿပီး တခစ္ခစ္ ရယ္ေနတတ္သည္။ ၿပီးေတာ့ ၾကပ္ကေလးဆီ စာေရးဦးမည္တဲ့။ ျမလင္းေထြး ေရးထားသည္မွာ “ဦးဦး ၾကပ္ကေလးခင္ဗ်ား”တဲ့။ “ဦးဦးရဲ႕ ဝတၳဳေတြကို သား အလြန္ႀကိဳက္ပါသည္” တဲ့။ စာေရးဆရာထဲမွာ “ဦးဦးေလာက္ ဘယ္သူမွ မေကာင္းပါဘူး” တဲ့။ “ဦးဦး ကာတြန္းေကာ မဆြဲဘူးလား” တဲ့။ “ဒါေပမယ့္ ကဗ်ာဆရာေတြထဲမွာေတာ့ သားသားရဲ႕ ေဖေဖေလာက္ ဘယ္သူမွ ေတာ္မယ္ မဟုတ္ပါဘူး” တဲ့။ “သားသား သိတာေပါ့တဲ့”။ “မဂၢဇင္းတိုက္ေတြကိုသာ မပို႔တာ။ ေဖေဖက ကေလးဖတ္ဖို႔ ကဗ်ာလည္း ေရးတာပဲ” တဲ့။ ျမလင္းေထြးက သူ႔အေဖ ေပးထားတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေတာင္ ၾကပ္ကေလး ဖတ္ဖို႔တဲ့။ ခပ္ႂကြားႂကြားကူးထည့္ေပးလိုက္ေသးတယ္။
ေရွးေရွးတုန္းက ဥမၼာျမ
သီဝိမင္းေတာင္ ႐ူးေအာင္လွ။
အ႐ူးကုမရခင္ ရွင္ဘုရင္
တံတားေလးေဆး႐ံု သူဝင္ရင္၊
ဆင္ျဖဴစီးလို႔ ဝင္သလား
ျမင္းျဖဴစီးလို႔ ဝင္သလား
ျမလင္းေမာင္ တစ္ေန႔လံုး
ဆင္ျခင္ေတြးဆ မဆံုးတယ္
ေခြႏံုးလွသဗ်ား... တဲ့။
ပတၱလားတီးသင္တာ တစ္ႏွစ္ရွိေသးသည္။ က်က်နန တီးႏိုင္ေလၿပီ။
စႏၵရား မဝယ္ႏိုင္၍ ပတၱလား ဝယ္ရသည္။ ဟိုတေလာက သူငယ္ခ်င္းၾကည္ႏြဲ႔ဦးက အသစ္စက္စက္ စႏၵရားေရာင္းမည္တဲ့။ တစ္ေသာင္း ငါးေထာင္ဆိုေတာ့ ဘယ္ဝယ္ႏိုင္ပါ့မလဲ။ လူေတြကလည္း အထင္ႀကီးလိုက္ ၾကတာ။ စိန္လက္ေကာက္ ဝယ္ပါတဲ့၊ ေဒၚထူးစိန္က ေျပာတယ္။ စိန္ကေလးေတြ ပထမတန္းပဲတဲ့။ ေလးေသာင္းတည္းပါတဲ့။ ေလးေသာင္း မတတ္ႏိုင္ပါဘူးဆိုေတာ့ ရယ္ေသးတယ္။ ခုေနတဲ့ ျခံနဲ႔တိုက္ေတာင္ လင္းရဲ႕အေမက ဝယ္ေပးသြားတာ။ ျခံက်ယ္ေအာင္ ကပ္ေနတဲ့ ေျမတစ္ကြက္ ထပ္ဝယ္တာ ေႂကြးေတာင္ ငါးေထာင္ေလာက္ က်န္ေသးတယ္။ ပိုက္ဆံကလည္း ကေလးေတြကို ေကြ်းတာနဲ႔ ကိုယ့္ေဆးစာအုပ္ဖိုး၊ လင္းရဲ႕ ဝတၳဳ စာအုပ္ဖိုးနဲ႔ ကုန္တာပဲ။
ျမလင္းေထြး ပတၱလားတီးေတာ့ ေမေမ သီခ်င္း ဆိုေပးပါတဲ့။ ေမေမက ဘယ္ေတာ့မွ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆံုးေအာင္ မရဘူးဆိုေတာ့ လင္းက ထလာၿပီး သားအဖ ဆိုၾကတီးၾကသတဲ့ေလ။ သမီးသံုးေယာက္က ေက်ာင္းမွာ တတ္လာတဲ့ ယိုးဒယားအက ဝင္ကရင္ ကၾကတယ္။ သားႀကီးကေတာင္ အီလက္ထရစ္ဂီတာ ဝယ္ေပးပါ ျဖစ္လာျပန္ၿပီ။
(ကဲ၊ ရီတို႔ရဲ႕ ေပ်ာ္စရာ အိမ္ေထာင္မွာ ျမနႏၵာ ဘာတစ္ေနရာ ရႏိုင္သလဲ။ ဆံုးပါးေက်ေပ်ာက္သြားတဲ့ အိပ္မက္ကေလးပါ။ ျမဴေငြ႔ကေလးပါ။ သည္အိပ္မက္ ျမဴေငြ႔ေလးဟာ တစ္ခါတစ္ခါ လြမ္းေလပင့္လို႔ ပ်ံ႕လြင့္ လာလည္း ဘာ႐ုပ္သဏၭာန္မွ ျဖစ္လာမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။ လင္းကေတာ့ စားပြဲမွာ ထိုင္မိမွာေပါ့။ မနက္ေစာေစာ သပိတ္လြယ္ငွက္ကေလး ထၿပီး ကလယ္ကုလား စကားမ်ားဆိုသလို ဆူေနတဲ့အခါ လင္း စားပြဲမွာ ထိုင္မိ မွာေပါ့။ ရီစိုက္တဲ့ ထင္းရွဴးတန္းၾကားက လေရာင္ျဖာယွက္ၿပီး က်လာေတာ့ အိပ္ရာေခါင္းရင္း မွန္တ႐ုတ္ကပ္ေပၚ တ႐ုတ္ပန္းခ်ီသဏၭာန္ ေပၚလြင္ လာရင္ လင္း စားပြဲမွာ ထိုင္မိမွာေပါ့။ မျငဴစူသင့္ပါဘူး။)
ယုယုခင္ကိုေတာ့ သနားပါတယ္။ ပင္ပန္းလိုက္တာ သားသမီး မရလို႔ အခ်ည္းအႏွီး ျဖစ္ေနတဲ့ အားလပ္လစ္ဟင္းေနတဲ့ သူ႔ဘဝတစ္ဝက္ဟာ သူတစ္ပါးကို အျပစ္ရွာၾကည့္ေနတာနဲ႔ ဆံုးပါးေတာ့တာပဲ။ ဘဝ တစ္စိတ္ကေတာ့ မုသာဝါဒေျပာျခင္းနဲ႔ ကုန္ရတယ္။ က်န္တစ္စိတ္ကေတာ့ အိပ္ျခင္းစားျခင္းေပါ့။ ဟား... ဟား... ဟား... ဟား...။
ျမနႏၵာကို သူ မနာလိုတာကေတာ့လည္း တားဆီးႏိုင္ေကာင္းတဲ့ တရားဓမၼ မဟုတ္ပါဘူး ထင္ပါရဲ႕ေနာ္။ ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ျမနႏၵာဟာ ႏွင္းဆီပြင့္လိုပဲ လွေနတာကိုး။ တားဆီးလို႔မွ မရဘဲ။ အညစ္အေၾကး အတိ ျပည့္တဲ့ လူဆိုတဲ့ သတၱဝါကလည္း သည္ေလာက္လွဖို႔ေတာ့ မသင့္ဘဲကြယ္။
လွလိုက္တဲ့ ျမနႏၵာ။
“ဘာေဆးစားလို႔မ်ား သည္ေလာက္ ႏုႏုနယ္နယ္ကေလး ျဖစ္ေနတယ္ ဆိုတာ မသိေတာ့ပါဘူး” ဟု ခင္ေအးရီသည္ အံ့ဩစြာ ေျပာလိုက္၏။ ယုယုခင္က မၾကားသလို လုပ္ေနေသး၏။ သူ ဘယ္ေတာ့မွ မအိုေတာ့ ဘူးလား။ အျဖဴနဲ႔ ခ႐ုခြံ ပန္းေရာင္ႏုကေလး တြဲဝတ္ထားပံုကလည္း ၾကည့္ပါဦး၊ ပုလဲဆြဲႀကိဳးကေလးနဲ႔ ဟပ္လို႔၊ ေဆး႐ံုတြင္ ေပေရစျမဲမို႔ ပါတိတ္ လံုခ်ည္ရင့္ရင့္သာ ဝတ္ေလ့ရွိတာကို သတိရမိ၏။ မိမိ၏ ၅ ေပ ၅ လက္မခြဲ အရပ္အေမာင္း၊ ေပါင္ခ်ိန္ ၁၄၅ ကို သတိရမိ၏။ မ်က္မွန္ကိုင္းနက္ႏွင့္ ဆိုျပန္ေတာ့ “ရီလည္း အဲဒီလို ဝတ္ၾကည့္ဦးမယ္၊ ဘာ႐ုပ္ ထြက္လာမလဲ မသိဘူး။ ဟား... ဟား... ဟား... ဟား”
သို႔ေပမည့္ ေယာက်ာ္းေလးေယာက္ ဝုန္းခနဲ ထၾကတာကေတာ့ ရယ္စရာပဲ။ ပန္းခ်ီဆရာ ကိုတင္ေမာင္ကေတာ့ အျမဲ ယဥ္ေက်းဖြယ္ရာသူမို႔ သူ႔ကုလားထိုင္ ထိုးေပးတယ္။ ယုယုခင္ရဲ႕ ေမာင္ေတာ္ မိန္းမဝါသနာကို မယားေၾကာက္လို႔ ခ်ိဳးႏွိမ္ေနရသူ သူငယ္ခ်င္း သေဘာေကာင္းႀကီး ကိုသန္းတင့္ကေတာ့ ခဏထ၊ ျပန္ထိုင္ တစ္ခ်က္ငမ္းၿပီး မ်က္လႊာခ်လိုက္ ရေတာ့တာပဲ။
မိန္းမႏွစ္ေယာက္နဲ႔ သူေဌးေလး ကိုလွဦးကေတာ့ သိပ္အရွက္ရွိတာမွ မဟုတ္တာ။ လင္းက စီးကရက္ဘူး လွမ္းေပးေတာ့ ျမနႏၵာ တစ္လိပ္ ဆြဲယူလိုက္ကတည္းက ေရႊမီးျခစ္နဲ႔ အသင့္ေစာင့္တာပဲ။ ပန္ကာေလေၾကာင့္ ျမနႏၵာက ဘယ္လက္ခုပ္ကေလးနဲ႔ အုပ္လိုက္ေတာ့ ကိုလွဦး လက္ေပၚနား ရတာေပါ့။ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္က အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး အနားပိုကပ္လို႔ မီးဆက္ ညႇိေနလိုက္တာ စီးကရက္တစ္ဝက္ ေလာင္ေတာ့မယ္။ ဟား... ဟား။
လင္း။ လင္းကေတာ့ ကဗ်ာစပ္ခ်င္တဲ့ မ်က္လံုး တလက္လက္နဲ႔ ေပါ့ကြယ္။ သူက ကဗ်ာဆရာပဲ ရင္ခုန္ရမွာေပါ့။
ယုယုခင္ရဲ႕ မ်က္ႏွာပဲ အ႐ုပ္ဆိုးေနတာ။ ျမနႏၵာကို ေတြ႔လိုက္ရင္ ပိုအ႐ုပ္ဆိုးလာတယ္။ ပါးစပ္ကလည္း ဘာေတြ ေျပာမွန္းမသိပါဘူးကြယ္။ ခပ္႐ိုင္း႐ိုင္းပဲ။ အေပါစား သိပ္ဆန္တာပဲ။ ကိုသန္းတင့္ အေတာ္ေရွာ္တဲ့ လူပဲ။ သို႔ေသာ္ ခင္ေအးရီဟာ ယုယုခင္ေနရမွာ ေရာက္ေနလွ်င္ ၊ သုိ႔ေသာ္ ခင္ေအးရီဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ယုယုခင္ေနရာ မေရာက္ပါဘူး။ သနားေတာ့ သနားပါတယ္။
“သူ႔ကုသိုလ္နဲ႔သူ ျဖစ္တာပဲ ယုရယ္” ဟု သူသည္ ယုယုခင္၏ ပခံုးကို ကိုင္ၿပီး ေျပာလိုက္ကာ၊ ရယ္ေမာခ်င္တာ အမွန္မို႔ ရယ္ေမာလိုက္ ရ၏။ ယုယုခင္ကလည္း မေနသာေတာ့ၿပီမို႔ အဟင္းဟင္းျဖင့္ အတင္း ဖ်စ္ညႇစ္ရယ္ျပန္ေလသည္။
ျမနႏၵာက လင္းရဲ႕ မ်က္လံုးလက္လက္ကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး အျပံဳး လဲ့လဲ့ကို ျပံဳးသည္။ လင္းကလည္း ေလာကမွာ တစ္ပါးသူတို႔ မရွိေတာ့သည့္သဖြယ္ ျမနႏၵာကို မ်က္လံုးမ်ား ပိုမိုဝင္းလက္ကာ လွမ္းၾကည့္လို႔ အျပံဳးလဲ့လဲ့ကို ျပံဳးျပန္သည္။
ေဒါက္တာခင္ေအးရီသည္ ရင္တြင္း၌ အနည္းငယ္ ပူပင္ကာ အသံ မထြက္ေသာ္လည္း စိတ္ထဲက ေခၚလိုက္၏။ လင္း... လင္း။ ထိုအခါ ကိုသန္းတင့္က ခင္ေအးရီ ေခၚသံကို ၾကားသည့္သဖြယ္ ဖ်တ္ခနဲ လွည့္ ၾကည့္ေလသည္။
xxx
ဦးသန္းတင့္သည္ သူ႔ဖဲ၌ ဂ်ိဳကာႏွစ္ေကာင္ ပါေသာ္လည္း ႏွစ္တြဲထက္ ပိုမျဖစ္သည္ကို စိတ္ပ်က္ၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး စီၾကည့္ေသာ္လည္း ဘာမွ် မတိုးတက္။ ေလးလံုးတစ္ေထြ ရဖို႔ေတာင္ ၾကားဖဲတစ္လံုး ေကာက္ရမွ ျဖစ္မည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔ဖဲတက္တတ္သည္မို႔ ပူစရာ မရွိ။ သူ ဖဲႏိုင္ေလ့ ရွိသည္။
ျမနႏၵာ လာၿပီဆိုေတာ့ သူ ဖယ္ေပးရေတာ့သည္။ သူ႔မိန္းမ ယုယုခင္ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ဖယ္ေပးမည္ မဟုတ္။ ႏွစ္အိမ္ ကစားျပန္ေတာ့လည္း ႐ံႈးတတ္သည္တဲ့။ သူသည္ မယားေဘးမွ ထိုင္ကာ မယားဖဲကို ေျမႇာက္ပင့္ေျပာၿပီးသာ ေနရတတ္သည္။ သို႔ေပမဲ့ ျမနႏၵာသည္ တစ္ပတ္မွာ တနဂၤေႏြတစ္ေန႔သာ ကစား၍ ထိုတစ္ေန႔မွာလည္း ညေန ၅ နာရီမွသာ လာၿပီး ၉ နာရီထိုးသည္ႏွင့္ ျပန္တတ္သည္။ သည္ေန႔ တ႐ုတ္ကျပား လူပ်ိဳသိုးညီအစ္ကိုလည္း မလာေလေတာ့ အိမ္မေစ့သည္ႏွင့္ ဝင္၍ တစ္ေန႔လံုး ကစားရသည္။ ျမနႏၵာ ျပန္သြားလွ်င္ ၉ နာရီမွ နာရီျပန္ တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ထိ ကစားရဦးမည္။ ခုလို ဖဲေကာင္းတုန္း လင္သည္ကို ကစားခြင့္ မေပးသည္မွာ ေတာ္ေတာ္မိုက္မဲသည့္ အကြက္ပဲဟု မယားသည္ ယုယုခင္ကို ျငဴစူမိသည္။
ယုယုခင္က၊ မယားအဆီတံုးကို သူ လက္ထပ္ခဲ့တုန္းက ယခုလို စားဖို႔၊ အိပ္ဖို႔၊ လင္ကိုစိုးမိုးဖို႔၊ သူတကာ အတင္းကို ေျပာဖို႔သာသိၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္ေတာင္ ျဖစ္ေအာင္ မေမြးႏိုင္သည့္ မယားကို ယူခဲ့မိသည္လို႔ သူ မထင္မွတ္ခဲ့။
အဲဒီတုန္းက သြက္လက္ဖ်တ္လတ္တာ၊ စကားမ်ားမ်ား ေျပာတတ္တာ၊ ျပည့္ျပည့္ေဖာင္းေဖာင္း ရွိတာကိုေတာ့ သူ ႏွစ္သက္သားပင္။ သူ တကယ္ ႏွစ္သက္သည္မွာ ေယာကၡမက လက္ဖြဲ႔ေသာ ထပ်ံေတာ့မည့္ ဟန္ရွိသည့္ ခ်က္ဗလက္ကားသာ ျဖစ္သည္။ လက္ဝတ္လက္စားကလည္း ပါဦးမည္ဆိုေတာ့ တိုက္တစ္လံုး ပါသေလာက္ မႀကိဳက္ေသာ္လည္း ဘယ္ တတ္ႏိုင္မလဲ။ သူသည္ ဧရာမ ကားႀကီးထဲတြင္ ကေလးအျပည့္တင္ဖို႔ လည္း စိတ္ကူးရွိေလသည္။ သူသည္ ကေလးခ်စ္တတ္သည္။ သူ႔မိဘက ကေလး ဆယ့္တစ္ေယာက္ ေမြးခဲ့ၿပီး ကေလးမ်ားလို႔ တစ္ေၾကာင္း ႏြမ္းပါးတာမွန္ေသာ္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ႀကီးျပင္းခဲ့သည္ကို သတိရမိ၏။ သို႔ေသာ္ ယုယုခင္သည္ တစ္ခါမွ ကိုယ္ဝန္မေဆာင္ခဲ့ဖူးေခ်။ “သန္းတင့္ရဲ႕ အျပစ္လည္း မဟုတ္ဘူး” လို႔ သူငယ္ခ်င္း တစ္ၿမိဳ႕တည္းသူ ခင္ေအးရီက စစ္ေဆးေျပာျပခဲ့သည္။
ခင္ေအးရီကို ယူခဲ့ရရင္ေတာင္ အေကာင္းသား။
သို႔ေသာ္ ခင္ေအးရီသည္ အတန္းထဲတြင္ ေနာက္ဆံုးက ေအာင္တတ္သူ။ ေသးေကြးေပ်ာ့ညက္ ရွက္တတ္သူ။ သန္းတင့္ေလးကို ေခါင္း ပုတ္တတ္။ ဗိုေကေမႊ႔တတ္သည့္ သူငယ္ခ်င္းမွ်သာပဲ။
ဘာမွ် စိတ္မဥပါဒ္တတ္။
တကၠသိုလ္မွာ အခြင့္အေရးမ်ားစြာရွိေပမယ့္ သူသည္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေသာ မယားကို ရွာရမွန္းမသိခဲ့။ ေတြေဝမိုက္မွားခဲ့လွ၏။ စာကလည္း ႀကိဳးစားရသည္ႏွင့္ ခင္ေအးရီ အဆိုအရ “စာ တယ္မဖ်င္း” ေတာ့ဘဲ ဘီအက္စ္စီေအာင္ကာ ယုယုခင္ မိဘ အစြမ္းျဖင့္ အဂၤလန္ေတာင္ အမ္ အက္စ္စီ သြားယူလိုက္ေသး၏။ အဂၤလန္မွာ စာေမးပြဲ ခဏခဏက်ေသာ္လည္း သူ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနရသည္ကို ေတြးမိေပ်ာ္ရေသး၏။ လက္ႏွိပ္စက္စာေရးမ မ်ားစြာကို ညစာထမင္း ေကြ်းတတ္လာ၏။ တစ္လ ေပါင္တစ္ရာ့ငါးဆယ္မွ် ယုယုခင္ပို႔ေသာ ေငြေတာင္ မေလာက္ေတာ့ေခ်။ ယုယုခင္သည္ မိဘ မသိေအာင္ စိန္နားကပ္ေတာင္ ေပါင္ရသည္တဲ့။
ျပန္လာေတာ့ ယုယုခင္သည္ သတင္းၾကားႏွင့္ေလၿပီ။ သို႔ေသာ္ ဦးသန္းတင့္ကို သစ္ေတာ အေရးပိုင္ ျမန္ျမန္ျဖစ္ေအာင္ စိန္လက္ေကာက္ ထပ္ေပါင္လိုက္ေသး၏။ ရန္ေတာ့ ျဖစ္ၾက၏။ ငါ့ေၾကာင့္ နင္လူျဖစ္လာ ၿပီးေတာ့ဟု ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ေျပာတတ္၏။ ဟုတ္သလား သူမသိ။ လူမျဖစ္ရေသးခင္ ယုယုခင္ႏွင့္ ယူမိလို႔လား မသိ။
ဦးသန္းတင့္သည္ မညႇာတာခ်င္ေတာ့ဘူးဆိုလွ်င္ေတာ့ “ကေလးလည္း မေမြးဘဲနဲ႔” ဟုသာ ဆိုလိုက္ရန္ ရွိေလသည္။ “အဆီပိတ္ေနတာပဲ” ဟု ဆိုလိုက္ရန္ ရွိေလသည္။ ဆိုျမဲပင္။ ယခုတစ္ေလာကေတာ့ သူ တစ္မ်ိဳးႏိုင္တတ္ျပန္သည္။
“ျမနႏၵာ ဝတ္ပံု၊ စားပံုေလးမ်ား အတုယူပါဦးကြာ”
“ျမနႏၵာက သိပ္လွတာပဲ။ တို႔မိန္းမ ေတာင္ပို႔မႀကီးနဲ႔ေတာ့ မယွဥ္ဝံ့ေအာင္ပါပဲ” ဟု အိပ္ရာထဲက်လွ်င္ မိန္းမ မခံခ်င္ေအာင္ ေျပာတတ္၏။ တကယ္ေတာ့ ျမနႏၵာကို သိပ္လွသည္ သူ မထင္ေခ်။ ရခိုင္သူဆိုေတာ့ ခပ္ညိဳညိဳေပါ့။ ကုလားဆင္ေပါ့။ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းက က်နေသသပ္ေပမယ့္ ကိုယ့္မိန္းမႏႈတ္ခမ္းလို မေသးငယ္လွပါဘူး။ မ်က္ခံုး၊ မ်က္လံုးကလည္း ထင္ရွားလြန္းလွပါတယ္။ ႏွာေခါင္းက ခြ်န္လွပါတယ္။ ေမးက ျမဲျမံလြန္း လွပါတယ္။
“ရွင္... ျမနႏၵာအေၾကာင္း သည္ေလာက္ေျပာေနတာ တကယ္မ်ား ႀကိဳက္ေနတာလား” ဟုေတာ့ ယုက ရန္စြာေလ့ရွိသည္။ စစ္ေဆးတတ္သည္။
“ျမနႏၵာကမ်ား ေခါင္းညိတ္ေခၚရင္ ရွင္... ေငါက္ခနဲ ထပါသြား မွာပဲေနာ္” ဟု စစ္ေဆးတတ္သည္။
“ဒါေပါ့ကြ”
ယုယုခင္သည္ သူ႔ကို တအုန္းအုန္းထုျမဲ။
သူက တဟားဟား ရယ္ရင္း “စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ၊ ျမနႏၵာလို ေရႊမင္းသမီးေလးမ်ိဳးက ေခါင္းညိတ္ေခၚတာ ဘယ္သူ ျငင္းႏိုင္ပါ့မလဲ။ မင္း ေခါင္းညိတ္ေခၚတာေတာင္ ငါ လိုက္လာတာပဲ”
တအုန္းအုန္း ထုျပန္၏။
“နာတယ္ကြ ယုရ၊ ဒါေပမဲ့ ျမနႏၵာအေၾကာင္းေတာ့ မေျပာၾကပါနဲ႔ စို႔ကြာ။ သူ႔ခမ်ာ သနားပါတယ္။ လင္နဲ႔သားနဲ႔ဟာ ငရဲႀကီးတတ္တယ္။ မျပစ္မွားေကာင္းဘူး။ ငါ့မွာလည္း မယားနဲ႔ပါ။ သားမရွိတာ တစ္ခုပဲ”
ယုယုခင္သည္ သူ႔ကို မထုေတာ့ေခ်။ တိတ္ဆိတ္ေနၾက၏။
သူကပဲ စေျပာမိျပန္သည္။ “ျမနႏၵာဟာ တကယ္ေတာ့ လင္နဲ႔ ယံုႏိုင္စရာ မရွိဘူး။ ကေလးႏွစ္ေယာက္ အေမဆိုတာလည္း ယံုႏိုင္စရာ မရွိဘူး။ လွတာထက္ တစ္မ်ိဳးက်က္သေရရွိတာ ကုသိုလ္ေကာင္းတာလို႔ ဆိုရမယ္”
“လွတာထက္ ပိုက္ဆံရွိတာ၊ ဝတ္ႏိုင္စားႏိုင္တာ၊ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေနရတာပါေတာ္”
“မင္းေကာ ဘာပူစရာရွိလို႔လဲ၊ စားၿပီးအိပ္၊ အိပ္ၿပီးစား၊ ၿပီးေတာ့ ဖဲ႐ိုက္”
“သူကေတာ့ မ႐ိုက္တဲ့အတိုင္း”
“မင္းက ငါ့မွ အိမ္ျပင္ထြက္ခြင့္ မေပးဘဲကိုးကြ၊ မင္းဖဲ႐ိုက္က်န္ခဲ့ပါလား။ ငါ ဘာတစ္အိမ္မွ ဝင္မလုဘူး။ တစ္ပတ္ကို ေငြတစ္ရာသာေပး။ မ်ားမ်ား မဟုတ္ဘူး။ ငါ့လခခ်ည္း တစ္လ တစ္ေထာင့္ႏွစ္ရာ ရေနတာ သဒၶါဖို႔ ေကာင္းတယ္။ စေနေန႔ ထြက္မယ္။ တနလၤာေန႔ မနက္ ျပန္ခဲ့မယ္။ တကယ္ေျပာတာ”
ယုယုခင္သည္ သည္တစ္ခါေတာ့ ဘာမေျပာ ညာမေျပာႏွင့္ ငိုယို လိုက္သည္။
လင္မယားဆိုတာ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ဘယ္လိုပဲ ညာညာ သိၾကတာပါပဲ။ ငါဟာ ယုယုခင္ကို မစံုမက္တာ။ သီတင္းပတ္ အားလပ္ခ်ိန္မွာေတာင္ လြတ္ရာကို သြားခ်င္တာ သူ သိတာပါပဲ။ မခ်စ္တာေတာ့ လည္း မဟုတ္ဘူး။
ယု ကိုယ္စိတ္ဆင္းရဲမယ္ဆိုရင္ ေလာကမွာ အပူဆံုးလူဟာ ငါပဲ ျဖစ္မွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ စိုးမိုးလြန္းတာ မႀကိဳက္လို႔လား။ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ခ်စ္တယ္ ဆိုတာ မသိရဘဲ ယူခဲ့လို႔လား။ ၿပီးေတာ့ ငါဟာလူပဲ။ ေယာက်္ားပဲ၊ လက္သပ္ေမြးထားတဲ့ ေခြးကေလး ေၾကာင္ကေလးမွ မဟုတ္တာ။
“ရွင့္ကို ျမနႏၵာနဲ႔ တစ္လေလာက္ ေပးစားထားခ်င္တယ္။ ရွင္ ခုလို အခန္႔သား စံစားၿပီးမ်ား ေနရမယ္ ထင္လား”
“မိန္းမယူတယ္ဆိုတာ ကိုယ္က ခ်စ္ခ်င္တာလည္း ပါေသးတာ ေပါ့” ဟု သူ ေျပာလိုက္မည္ျပင္ၿပီး မေျပာေတာ့ေခ်။
“အေကာင္းဆံုးကေတာ့ မိန္းမ မယူတာပါပဲ” ဟု သူ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာလိုက္သည္။
ျမနႏၵာ သူတို႔ဖဲဝိုင္း တစ္ပတ္တစ္ခါ လာသည္ကိုေတာ့ သူ ေမွ်ာ္ တတ္သည္။ ျမနႏၵာလာလွ်င္ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ေတြကို သူ ေတြ႔ရသည္။ လင္းထင္ႏွင့္ ဆက္ဆံပံုေလးေတြကို သူ အကဲခတ္တတ္သည္။ ယုသည္ “ျမႇဴေနတဲ့ မိန္းမပဲ” ဟု ရက္ရက္စက္စက္ ေျပာေလသည္။ ဦးသန္းတင့္ကမူ သည္လို မထင္ေခ်။ ျမနႏၵာမွာ အခ်စ္စိတ္ဆိုတာ မရွိဘူးလို႔သာ သူ ထင္သည္။ ႏွင္းဆီပန္းပြင့္လို လွသည္။ ေမႊးရနံ႔ကို ပတ္ဝန္းက်င္မေရြး ထံုပ်ံ႕သည္။ လေရာင္ ၾကယ္ေရာင္လို ေရေျမေတာေတာင္မေရြး ယွက္ျဖာ ျဖန္႔ျဖဴးလိုက္သည္။ ျမနႏၵာႏွင့္ အတူေနရမွာ ပ်င္းစရာႀကီးေနမွာပဲ။ အျပံဳးက ေအးစက္စက္၊ စကား မပြင့္တပြင့္၊ အသံ မထြက္တထြက္နဲ႔၊ အဂၤလိပ္ လိုခ်ည္း ေျပာေနတာမ်ားေတာ့လည္း တယ္ရင္းႏွီးလို႔မရ။ သူ ေျပာတဲ့ အဂၤလိပ္စကားက သိမ္ေမြ႔လွတယ္။ လင္းထင္ တစ္ေယာက္၊ အဲ... ခင္ေအးရီ တစ္ေယာက္ပဲ အၿပိဳင္ ေျပာႏိုင္တယ္။ လူပ်ိဳသိုး တ႐ုတ္ကျပား ညီအစ္ကိုကလည္း အေမရိကန္သားဂိုက္နဲ႔ အေမရိကန္သံ သာ ေပါက္ၾကတာ။ ျမနႏၵာက်ေတာ့ ေငးေနၾကရၿပီး နားမလည္တစ္ခ်က္ လည္တစ္ခ်က္ပဲ။ သိသားပဲ။
ခု ၾကည့္ပါလား။ ဝင္လာပံုက ဇာခန္းဆီး လြင့္လာသလိုပဲ။ ႏြဲ႕တာလည္း မဟုတ္။
ခုထိ စကားတစ္လံုးမွ မေျပာေသးဘူး။ တလဲ့လဲ့ပဲ ျပံဳးေနေတာ့တာပဲ။ အိမ္က မယားကေတာ့ ၾကက္မလိုပဲ၊ ကက္ကက္ ကက္ကက္နဲ႔ ေနတာပဲ။ ကိုတင္ေမာင္ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ပန္းခ်ီဆရာမ်က္စိနဲ႔ ၾကည့္ေနတာပဲ။ ျမနႏၵာပံု သူ ဆြဲခ်င္ဟန္တူတယ္။ သူက လူ႔မ်က္ႏွာေတြကို ဆြဲေလ့ရွိတဲ့လူ။ မ်က္ေတာင္ မခတ္ဘူး။ လွဦးက အသားယူေနတုန္း၊ ျမနႏၵာနား ထပ္တိုးကပ္လို႔ ကိုယ္ေငြ႔ရွဴေနတုန္း။ လင္းထင္နဲ႔ ျမနႏၵာ စိတ္ကူးထဲက တျခားကမၻာမွာ အတူေရာက္ေနတာေပါ့။
သိၿပီ။ ျမနႏၵာဟာ သည္မွာ ရွိေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ သည္မွာ မေနဘူး။ သူ႔စိတ္ဟာ သူ ေရာက္ေနတဲ့ ေနရာမွာ မရွိဘူး။ တျခား တစ္ေနရာမွာ။ အဲဒီကို လင္းထင္က လိုက္သြားၿပီေလ။
ထိုခဏ လင္းထင္၏ မယား ခင္ေအးရီက သူ႔ကို တစ္ခုခုေျပာလိုက္ သည္လို႔ သူထင္ကာ ဖ်တ္ခနဲ လွည့္ၾကည့္မိေသာ္လည္း ဘာမွ် ေျပာသည္ မဟုတ္ေခ်။
မဆီမဆိုင္ သူငယ္ငယ္က ခင္ေအးရီႏွင့္ အားလံုး ကေလးတစ္သိုက္ ညေန ေနဝင္ရီတေရာမွာ တူတူပုန္းတမ္း ကစားၾကသည္ကို သတိရလိုက္ ၏။ သူတို႔ ကစားၾကၿပီး လူျပန္စုေသာ္ ခင္ေအးရီ ေပ်ာက္ေနသည္။ ဒါႏွင့္ သူတို႔အားလံုး ရွာၾကသည္။ ရွာလို႔မေတြ႕။ ေနာက္ေတာ့လည္း မိုးႀကိဳးပစ္၍ အေခါင္းႀကီးျဖစ္ေနကာ ရြက္သစ္ျပန္ထြက္ေနသည့္ ေညာင္ပင္ ေခါင္းမွာ သြားေတြ႔သည္။ ခင္ေအးရီက တဟားဟား ရယ္ေနကာ “နင္ ျဖတ္သြားတာ ငါေတြ႔သားပဲ။ ငါ ေခၚတာလည္း နင္ မၾကားဘူး” ဟု ေျပာသည္။ သူ မွတ္မိသမွ် အဲဒီေညာင္ပင္ေခါင္းမွာ သူ ရွာမိသည္။ ခင္ေအးရီကို မေတြ႔။
လူႀကီးမ်ားက ဆူသည္။ “အဲဒါ နတ္ဝွက္တာ သိလား။ ေနဝင္ ရီတေရာကို တူတူပုန္းတမ္း မကစားရဘူး” တဲ့။ ခင္ေအးရီကေတာ့ သတၱိေကာင္းသည့္ေနရာမွာ ေက်ာ္ၾကားေလေတာ့ “ဟုတ္လား၊ နတ္ဝွက္တာလား။ သည္လိုဆိုရင္ တူတူပုန္းတိုင္း ငါ့ကို နတ္ဝွက္ပါေစဟယ္၊ သည္ေတာ့မွ ငါ လံုမယ္၊ ဘယ္ေတာ့မွ မမိဘူး၊ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလဲ” ဟု ျပန္ေျပာေလသည္။
“မိရီ နင္ ငါ့ကို ေခၚလား” ဟု ေမးလိုက္ေသး၏။
“ဘာကိစၥ ေခၚရမွာလဲ”
ထိုေနာက္ ဦးသန္းတင့္ႏွင့္ ေဒါက္တာခင္ေအးရီတို႔သည္ နင္ႏွင့္ ငါႏွင့္ ေျပာရတာ ရွက္သလို ရယ္ေမာလိုက္ၾကသည္။ ခင္ေအးရီသည္ ယုယုခင္ႏွင့္ သူ လက္ထပ္သည္ကို နည္းနည္းမွ မႀကိဳက္ခဲ့ေခ်။ အျပင္းအထန္ ေဝဖန္ခဲ့သည္။ ႏွစ္မ်ားစြာ ကြဲကြာေနခဲ့ၿပီးမွ လင္းထင္ ဖဲ႐ိုက္ခ်င္ သည္မို႔ ျပန္ေပါင္းသင္းမိၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ေဆး႐ံုႏွင့္ အလုပ္မ်ားေနၾက ၿပီး အားသည့္ တနဂၤေႏြေန႔မ်ားမွာ လင္းထင္က ဖဲဝိုင္းေရာက္ေနျပန္ေတာ့ လင္ႏွင့္ေနရေအာင္ ဖဲဝိုင္းလိုက္ရသည့္ သားဖြားမီးယပ္သမားေတာ္ႀကီးေပါ့။ လင္းထင္ကေတာ့ ျမနႏၵာ လာတတ္လို႔ လာျခင္းပါပဲ။ သို႔မဟုတ္ ျမနႏၵာကေကာ လင္းထင္ လာတတ္လို႔ လာျခင္းေလလား။
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ တစ္ခန္းလံုး ဘယ္သူမွ် မရွိသည့္ပမာ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ျပံဳးၾကည့္ေနၾကတာပါပဲ။
ငယ္ၾကေတာ့တာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ သံုးဆယ္ ေကာင္းေကာင္း ေက်ာ္လို႔ ေလးဆယ္ဝင္တဲ့အပိုင္းေပါ့။ ကိုယ္တို႔က ခင္ေအးရီ လင္မယားထက္ သံုးႏွစ္ေလာက္ႀကီးတယ္။ ျမနႏၵာနဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ တစ္ႏွစ္တည္း တကၠသိုလ္ ေရာက္တာပဲ။ အိမ္ေထာင္က်ၾကတာလည္း ၁၅ ႏွစ္ေလာက္ေတာ့ ရွိၾကၿပီ၊ သူမ်ားကေလးေတြပဲ လမ္းသရဲ ျဖစ္ၾကၿပီ။ လမ္းသရဲ ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ယုယု ကေလးမေမြးတာဘဲ ေကာင္းပါတယ္။
သို႔ေပမဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေတာ့ ႀကီးလာၿပီလို႔ မထင္ၾကပါဘူး။ ဖဲ႐ိုက္ေကာင္းတုန္း၊ အရက္ေသာက္ေကာင္းတုန္း၊ မိန္းမေခ်ာေခ်ာျမင္ရင္ ငမ္းေကာင္းတုန္းပဲ။ “မဟုတ္ဘူးလား ယု” ဟု စိတ္ထဲက မယားကို ေမးလိုက္၏။
အပိုင္းသံုး ဆက္ရန္
{ Kyiaye literature ဘေလာ့ဂ္မွ ကူးယူပါသည္။ဘေလာ့ဂ္အား ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ }
No comments:
Post a Comment