ေမာင့္ႏွမျမနႏၵာ ( ကိုကိုေမာင္ႏွင့္ျမနႏၵာ)
📰📰📰📰📰📰📰📰📰📰📰
( အပိုင္း-၃)
ၾကည္ေအး
ကိုလွဦးသည္ စီးကရက္ကို ၾကည့္ေနသည္ မဟုတ္။
ျမနႏၵာ၏ စိမ္းလန္းျပတ္သားေသာ မ်က္ခုန္းေမြးေအာက္ ေကာ့ျဖဴး မည္းနက္ထူထပ္လွေသာ မ်က္ေတာင္မ်ား အနည္းငယ္ လွဳပ္ရွားေနသည္ကို သူၾကည့္ေနသည္။ မ်က္လႊာခ်လိုက္သျဖင့္ တင္းမို ့လာေသာ မ်က္ခြံေအာက္မွ မ်က္လံုးသ႑ာန္ ေပၚလာဟန္ကို သူ ၾကည့္ေနသည္။ ေနာက္ေပၚလြင္ရံုမက အဖ်ားေကာ့ခ်င္ေသာ ႏွာတံကို သူၾကည့္ေနသည္။ သည္ႏွာတံ အဖ်ားေကာ့ပံုမ်ိဳးသည္ စိတ္အလိုလိုက္တတ္ဟန္၊ စိတ္လက္မာန္ပါ လုပ္တတ္ဟန္၊ အတြင္းစိတ္ကို ျပသည္လို႔ သူ မွတ္ခ်က္ ခ်ေနသည္။ သူ သေဘာက်သည္။ ထို ့ေနာက္ စိုေျပေသာ ပန္းေဖ်ာ့ေရာင္ဆိုးသည့္ ပိျပားသပ္ရပ္ေသာ ႏွဳတ္ခမ္းမ်ားကို သူ ၾကည့္ေနသည္။
မ်က္ခြံမို႔မုိ႔ ႏွစ္ဖက္ကို တစ္ခ်က္စီ သူ နမ္းခ်င္သည္။ ရဲရဲေတာက္၍ ျပာပင္တည္ေနျပီျဖစ္ေသာ စီးကရက္ကို အသာယူဖယ္ပစ္ျပီး လွပေကာ့ျပံဳးေသာ ႏွဳတ္ခမ္းတစ္စံုကို သူနမ္းခ်င္သည္။ ျပီးေတာ့ ျမနႏၵာရဲ ့ အဖ်ားေကာ့ခ်င္သည့္ ႏွာတံကို လွ်ာဖ်ားႏွင့္ တို ့ကစားရလွ်င္ ဘယ္လိုတံု ့ျပန္မလဲလို ့ သူ စဥ္းစားေနသည္။
ၾကည့္စမ္းပါဦး၊ နားရြက္ကေလးကအစ လွလိုက္တာ၊ နားရြက္ဖ်ားမွာ နားကပ္လဲ မပန္ဘူး၊ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းျပီး ပန္းေသြးကို ၾကြလို႔၊ နားရြက္ဖ်ားကို အသာကေလးကိုက္လိုက္ရလွ်င္ ျမနႏၵာ တြန္႔လိမ္ျငင္းဆန္မည္လား။ နားရြက္တြင္းကို လွ်ာနဲ႔ တို႔ ကစားေတာ့ ခစ္ကနဲရယ္လို႔ ပါးျပင္ သည္ဘက္ လွည့္လာျပီး ႏႈတ္ခမ္းမ်ားကို ေပးအပ္မယ္လား။
မိန္းမလိုက္စားတတ္ေသာ ကိုလွဦး၏လက္ေပၚတြင္ တင္လာသည့္ ျမနႏၵာ၏ လက္ခုပ္ကေလးသည္ ေႏြးလွသည္။ ေရႊမီးျခစ္ကို ပစ္ခ်ျပီး ထိုလက္ကေလးကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ခ်င္သည္။ သည္လိုဆိုလွ်င္ ရွည္သြယ္ေသာ လက္မ်ားႏွင့္ ေကာ့ခၽြန္ေသာ ပန္းေရာင္လက္သည္းရွည္မ်ားသည္ သူ ့လက္ဖ၀ါးမ်ားထဲမွာ ေကြးငံု ့ေနမည္လား၊ သူ ့လက္၀ါးကို စူးနစ္မည္လား။
ျမနႏၵာကို သူခ်စ္ၾကိဳက္လွ၏။
မိန္းမဆိုလွ်င္ သူခ်စ္ၾကိဳက္ခ်င္လွ၏။ ဘယ္မိန္းမမဆို သူ႔ အဖို႔ ဆန္႔က်င္ဖက္လိင္ မွ်သာျဖစ္ကာ တပ္မက္ဖို႔ သာ သူစိတ္ကူးသည္။ သူ ရမၼက္ၾကီးမားသည္ကိုလည္း ၀မ္းနည္းစရာလားဟု ေတြးေတာ၏။ သတၱေလာက ဖန္ဆင္းေသာ လိင္ႏွစ္ရပ္သည္ တခုကိုတခု တပ္မက္သည္မွာ သဘာ၀က်လွသည္။ နည္းနည္းႏွင့္ မ်ားမ်ား ကြာခ်င္ကြာမည္ေလ။ ဒါေတာင္ သံသယမ်ားစြာ ၀င္သည္။ လူတို႔ သည္ ဟန္ေဆာင္ေနၾကတာကို ခ်ီးမြမ္းဘြယ္လို႔ပင္ ထင္ၾကေသးသည္။ ရယ္စရာပင္၊ ကိုလွဦးကေတာ့ ဟန္မေဆာင္ခ်င္ပါ။
အရက္ကို ရီေ၀ေ၀ကေလး ရွိရံု၊ သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းႏွင့္ စကားေကာင္းရံုေလာက္သာ သူ စံုမက္၏။ အရက္ လြန္ၾကဴးသူမ်ား ၀ိုင္းမွာေတာ့ သူသည္ သူလိုခ်င္သည္ထက္ ပိုလွ်ံလာလွ်င္ ရွန္ပိန္ကိုပင္ သူတကာမျမင္ေအာင္ ဧည့္ခန္းေထာင့္မွ ပန္းစိုက္အုိးထဲ သြန္တတ္ေလသည္။ ေလာင္းကစားလွ်င္ ရံွဳးမည္ကို ႏွေျမာတတ္၏။ ေသနတ္ပစ္ထြက္ပါ၏။ ေတာရြာတရြာ၌ အိပ္၍ေတြ ့ကရာ မိန္းမရွာျမဲ။ အညာမွ ဆီစက္မ်ားသို ့ တလတေခါက္သြားရ၏။ ကူလီမေလးမ်ားႏွင့္ေရာျမဲ။ မိန္းမႏွစ္ေယာက္ တစ္ျပိဳင္ထဲ ယူထား၏။ သားႏွင့္ သမီးႏွင့္ အိမ္ႏွစ္အိမ္ကူးကာေန၏။ သို ့ေသာ္ ‘ကိုယ့္ခ်စ္တတ္တဲ့ ၀ါသနာေတာ့ မထိၾကနဲ႔ေနာ္’ ဟု သူတင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ေၾကညာျမဲ။ သူယူထားေသာ မိန္းမတို႔ သည္ ပညာမတတ္၊ အိမ္ေထာင္သာထိန္္း၍ ကေလးသာေမြးတတ္ကာ သူ႔ ကိုေတာ္လွန္၀ံ့ၾကသည္မဟုတ္။ သူ႔ စီးပြားေရး သူသာကိုင္၍ မယားမ်ားကို အိမ္ႏွင့္ ကားႏွင့္ လခ လံုေလာက္စြာ ေပးထားသည္။ ေတာ္ျပီပင္။
ကိုယ့္ခ်စ္တဲ့ ၀ါသနာေတာ့ မထိၾကနဲ ့ေပါ့…။
သူ႔ရဲ႔ သေဘာေကာင္းပံု၊ ရက္ေရာပံုေတြေၾကာင့္ အေပါင္းအသင္းမ်ားကလည္း သူ႔ ကို ခင္မင္ ႏွစ္လိုၾကသည္။ ေယာၤက်ားခ်င္းခ်င္း မိန္းမ အသစ္အဆန္းေတြ ့လွ်င္ သတင္းေပးၾက၏။
ပိုက္ဆံရႊင္ျပန္ေတာ့ သူလိုခ်င္တာကိုရျမဲ။
ပိုက္ဆံရႊင္ပံုခ်ခ်င္း တူတာေတာင္ သူမ်ားမရတာ ရဘို ့ခက္တာကို သူရတတ္သည္။
ဥပမာ- တေလာက သတင္းရတဲ့ မားဂရက္ဆိုပါေတာ့။
မားဂရက္၏ အဆက္အေပါက္ကို သူမၾကိဳက္လွ၊ ငယ္ငယ္က မယ္ဗမာျပိဳင္ပြဲမ်ား ၀င္ခဲ့ဘူးသလားမသိ။ ျမင့္မားထြားက်ိဳင္းလွသည့္ ေဒါက္တာခင္ေအးရီတို ့ေတာင္ မားဂရက္ႏွင့္ ယွဥ္လိုက္လွ်င္ ေသးငယ္ႏုနယ္လို ့ က်န္ရစ္သည္။ သိျပီ၊ သိျပီ ဘုိင္စကုတ္မင္းသမီး အနီတာအိဂ္ဘတ္နဲ့ ဆိုက္ခ်င္းခပ္ဆင္ဆင္ပဲ၊ နဲတဲ့ အတိုင္းအတာေတြ မဟုတ္။ ခါးတုတ္ ဗိုက္ပူတာတစ္ခုဘဲ။ မ်က္ႏွာကေတာ့ ကရင္စပ္သလား၊ တရုပ္စပ္သလားမသိ။ မလွပ၊ မ်က္စိေမွးသည္။ ႏွာေခါင္းျပားသည္။ ေမးရိုးကားသည္။ မားဂရက္သည္ တခုလပ္ျဖစ္သည္။ စိန္နဲ႔ ၊ေရႊနဲ႔ ၊ အိမ္နဲ႔၊ ကားနဲ႔ ဘဲ။ လင္နဲ႔ ကြဲတုန္းက ရလိုက္တာေတြကို မေပ်ာက္ပ်က္ေအာင္ ထိန္းလို႔ ေနသည္။ အလုပ္ေတာ့ မရွိ၊ ကားတစင္းႏွင့္ တစ္ေယာက္တည္း မႏၱေလးတို႔ ရွမ္္းျပည္တို ့တက္လို ့ေနသည္။ ဗလတြင္မက သတၱိပါေကာင္းသည့္ မိန္းမ။
‘မားဂရက္အသား ခင္ဗ်ား မစားဘူးေသးပါဘူး’ ဟု အရက္၀ိုင္း တ၀ိုင္းမွာ စကား စ မိေလ၏၊ ဘယ္သူပါလိမ့္ ေျပာတာ၊ ကိုသန္းတင့္လားမသိ၊ လူပ်ိဳသိုး ကျပားညီအကိုတေယာက္ေယာက္ကလား မသိ။
‘ေကာင္းလား’ ဟု သူေမးျပီး ဟဲကနဲ ရယ္ပစ္လိုက္သည္။ စိတ္မ၀င္စားသလိုလို၊ ၀င္စားသလိုလို။
‘လင္နဲ ့ကြဲတာ မၾကာေသးဘူးဗ်၊ ခင္ဗ်ားဗလနဲ ့ေတာ့ မျဖစ္ပါဘူး၊ တခ်က္လွဲ ့ရွိမွာ’
သူတို႔ အားလံုးညစ္ညမ္းေသာ အေတြးတခုကို ျပိဳင္တူေတြးၾကျပီး တေယာက္ႏွင့္ တေယာက္ အစင္းသိၾကကာ ရယ္လို ့မဆံုးေအာင္ ရယ္လိုက္ေသး၏။
‘ရပါတယ္ဗ်ာ’ ဟု သူကေျပာျပီး ခ်က္ခ်င္းစိတ္၀င္စားလာ၏။
‘ပိုက္ဆံ သိပ္ေပးရလား’ ဟု ေမးလိုက္ရ၏။
‘ေပးေတာ့ ေပးရတာေပ့ါ၊ ေမးမွေမးတတ္တယ္၊ ဒါေပမဲ ့သူ ့စိတ္က သေဘာက်မွ ရတာဆရာေရ ့၊ ဟိုတနဂၤေႏြေန ့က ကိုတင္၀င္း သိတယ္မွဳတ္လား၊ အဲ… ကိုတင္၀င္းက ထမင္းစားေခၚျပီး ဘာမဟုတ္တာ သြားစမိတယ္ မသိဘူးဗ်ိဳ ့၊ တခ်က္ထဲ နရင္းအုပ္ခ်လိုက္တာ ကိုယ့္လူကို ေခြကနဲ က်သြားတာဘဲ၊ ကိုတင္၀င္းက မားဂရက္ တစိတ္ေလာက္ရွိတာ။ အကိုင္တတ္မွဗ်’
‘သေဘာက်တယ္ဗ်ိဳ ့ …..ခင္ဗ်ားနဲ ့သိလား၊ မနက္ျဖန္ည ထမင္းေကၽြးရေအာင္’
‘သိတာေပါ့၊ ခုတေလာေတာ့ မဆံုမိၾကဘူး၊ က်ဳပ္မိန္းမ သိသြားလို ့ အိမ္မီးေလာင္ေနတာနဲ ့ မလွဳပ္၀ံ့ေသးဘူး’
ေနာက္တစ္ေန ့ညကေတာ့ ေတြ ့ၾက၏။ ‘ဒါက ကိုလွဦးတဲ့၊ ဆီစက္ေလးလံုးပိုင္ရွင္ေပါ့ဗ်ာ၊ ရွမ္းျပည္မွာ ဂ်ံဳလဲစိုက္တယ္၊ ဘိန္းလဲစိုက္တယ္’ ဟု ခပ္ေနာက္ေနာက္ မိတ္ဆက္ေပးျခင္းခံရ၏။
‘အလကား မားဂရက္၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို အဖမ္းခံရေအာင္ လုပ္ေနတာ’ ဟု ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ေသြးတိုးစမ္းၾကည့္လိုက္၏။ မိန္းမ က ခပ္တည္တည္ပင္ ဘာမွမေျပာေခ်။
‘ေအးဗ်ာ၊ ျပင္ေျပာပါ့မယ္၊ ေအာက္ျပည္ကို ဆီပံုးပို ့တယ္၊ ေရႊေခ်ာင္းခ်တယ္’
သည္ေတာ့လဲ မိန္းမက ရယ္ေမာ၏။
သူတို ့စားေသာက္ျပီးၾကေသာ္ ကိုလွဦးသည္ မားဂရက္ကို ဘယ္လိုကုိင္ရမည္ဆိုတာ စဥ္းစားျပီးျပီ။ ထို ့ေၾကာင့္ဘာမွ် စိတ္ကူးမရွိသလိုပင္၊ ဆီေစ်းအေၾကာင္းေျပာ၏။ ဘိန္းႏွင့္ ေရႊခိုးခ်ပံုေတြ ေျပာ၏။ ငပလီမွာ လသာလွ်င္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းပံုေတြ ေျပာ၏။ က်ိဳက္ထီးရိုးဘုရား သြားလည္တာေတြ ေျပာ၏။
ညဥ့္ ၁၀-နာရီခြဲမွ စကားျဖတ္ကာ ‘ကဲ ….. သြားစုိ႔’ ဟုသာ တလံုးထဲ ေျပာလိုက္၏။
‘ဘာလဲ’ ဟု မားဂရက္က ခပ္တည္တည္ပင္ ေမးျပန္သည္။ ကိုလွဦးက ‘အိမ္ငွားထားတယ္’ ဟု ေျပာကာ ျခံနံပါတ္ကို ေျပာလိုက္ရာ မိန္းမက ဘာမေျပာ ညာမေျပာ ထလိုက္လာပါေလေရာ။
သူ႔ မိတ္ေဆြက ေနာက္ေတာ့ လက္ဖ်ားခါ၍ မဆံုးေပ။ ‘ဟုတ္လဲ ဟုတ္တဲ့လူဗ်ာ၊ ဂုဏ္ျပဳပြဲ က်င္းပအံုးမွ’ လို ့ခ်ီးမြမ္းသည္။ ‘ပိုက္ဆံေတာင္ မကုန္လိုက္ဘူးမွတ္တယ္’ ဟု စစ္ေဆးသည္။
‘ဘယ္ကုန္မလဲ’ ဟု ကိုလွဦး ေျပာလိုက္ေသာ္လည္း စင္စစ္ မားဂရက္၏ အလ်ားတစ္ေတာင္၊ အနံတေပခန္ ့ရွိေသာ အဖိုးတန္ ရွားမိြဳင္းသားေရ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ သူ ေငြ ၂၀၀ိ- ထည့္ေသာ္ အထဲ၌ ေငြစကၠဴမ်ား အထပ္လိုက္ ရွိႏွင့္ေနသည္ကိုေတြ႔ ကာ အားနာ ရွက္ရြံ႔ ျပီး ေနာက္ထပ္ ၁၀၀ိ- ထည့္လိုက္ရေလသည္။
မားဂရက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ကို လွည့္ၾကည့္ျပီး ထြက္လာသည္အထိ သူ႔ စိတ္၌ ခင္မင္စိတ္ကေလးေတာင္ မရွိဘဲ၊ ေျပာင္စပ္စပ္ႏွင့္ ဆလု တခ်က္ရိုက္ျပီးသာ ထြက္ခြာလာသည္။ ဟတၱနီမ။ ကိုယ့္ကားႏွင့္ကို လာၾကသည္မို ့လိုက္ပို ့စရာမလို။ ႏိုးလွ်င္ သူ ့ ဖာသာ ျပန္လိမ့္မည္။
ေနာက္ထပ္ မားဂရက္ႏွင့္ မေတြ ့ေတာ့။ အမွတ္တရေတာ့ ရွိပါသည္။
xxx
မားဂရက္ညီမ ပညာေရးဌာနက မာဂ်ရီႏွင့္ေတြ ့လိုက္ေသး၏။ ခပ္ၾကာၾကာ တြဲလိုက္ေသး၏။ မာဂ်ရီ ဘယ္လို အကပ္ေကာင္းျပီးမွန္းမသိ၊ ႏိုင္ငံျခားပါသြားမွ ကြဲကြာသြားၾကသည္။ မာဂ်ရီက ညီမအငယ္ဆံုး ေႏွာင္းေမြးကေလးမို ့တဲ့။ အတိုင္းအထြာေတြ ေကာင္းေသာ္လည္း အရပ္ပုသည္။ ႏွစ္ျခိဳက္စရာ ေကာင္းသည္။ ခ်စ္ၾကိဳက္လို ့ရသည္။ အိမ္ႏွင့္ယာႏွင့္ ထားမည္ပင္ စိတ္ကူးသည္။ သို ့ေသာ္ မာဂ်ရီက အပ်ိဳပင္။ ေယာက္က်ားေကာင္းေကာင္းယူခ်င္သည္။ စထရင္းမွာ လက္ထပ္ခ်င္သည္တဲ့။ ထိုင္မသိမ္းထမီ ၀တ္ခ်င္သည္တဲ့။
ျမနႏၵာကေတာ့ သည္ဟာမေတြနဲ႔ မယွဥ္ထိုက္သည္မွာ မွန္ေသာ္လည္း ကိုလွဦးက ခ်စ္ၾကိဳက္ခ်င္စိတ္ေပၚပံုမွာ တူတူပင္တည္း။ ဟိုဟာမေတြကို တပ္မက္ပံုမွာ ေန႔ညမေရြး ဆိတ္ကြယ္ရာသို႔ ေခၚျပီး တိုက္ရိုက္ ကိစၥျပီးခ်င္ျခင္းျဖစ္သည္။ ျမနႏၵာကိုေတာ့ သူ ယုယခ်င္သည္။ ေပြ ့ဖက္ခ်င္သည္။ နမ္းရွဳပ္ခ်င္သည္။ ျမတ္ႏိုးခ်င္သည္။ သမီးရည္းစားလို အဖိုးထားခ်င္သည္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့လဲ တခုထဲေသာ ဘူတာသို ့ ဆိုက္ခ်င္သည္ပင္။ သို ့ေပမဲ ့ ေအးျမလွတဲ့၊ ညရိပ္ညိဳေမွာင္တဲ့ ျမနႏၵာရဲ ့မ်က္လံုးမ်ားသည္ သူ ့ကို ပူေလာင္ျခင္းမွ ျငိမ္းခ်မ္းေစတာ အမွန္ပင္။ မျပစ္မွားသင့္ပါဘူးေနာ္လို ့ေတာင္းပန္ေနသလို ထင္သည္။ ပိရိက်နေသာ ႏုတ္ခမ္းမ်ားသည္ သည့္ထက္ ထူထဲေဖာင္းၾကြလိုက္လွ်င္ ကိုလွဦးသည္ သူ႔ ကာမဂုဏ္စိတ္အတြက္ အားနာစရာ ကင္းပမည္။ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ။ သို႔ေပမည့္ ျမနႏၵာ၏ႏႈတ္ခမ္းမ်ားသည္ သပ္ယပ္လြန္းလွသည္။ ကိုလွဦး၌ ျမနႏၵာ၏ အဖ်ားေကာ့ေသာ ႏွာတံကေလးကိုသာ အားကိုးစရာ ရွိေလသည္။
တခါတရံေတာ့လဲ ယခုတေလာ သူ ့စိတ္ကို ျမနႏၵာက အေတာ္ပင္ စိုးမိုးတာကို မခံခ်င္ဘဲ ရွိေလသည္။ မိန္းမမ်ားစြာကို ေတြ ့ၾကံဳလာခဲ့ေသာ၊ မိန္းမဆိုတာကို တန္ဘိုးထားေလ့ မရွိေသာ ဆန္ ့က်င္ဘက္လိင္ဆိုလွ်င္ အရိုအေသကင္းေသာ လွဦးပါကြဲ ့။ ျမနႏၵာကို သူ ့စိတ္ကူးထဲမွ အ၀တ္အစား ခၽြတ္ၾကည့္သည္။ ပီပီသသ မေပၚလြင္ေပ။ ေပၚလြင္သမွ်မွာလည္း ပန္းခ်ီဆရာ ကိုတင္ေမာင္၏ ဧည့္ခန္းမွ လံုးတီးမိန္းမ ပံုမ်ားလို လွပမွဳန္ရီျခင္းသာ သတိထားမိေလသည္။ သူ ့၌ ညစ္ညမ္းစိတ္အတန္ေပ်ာက္သည္။ ကာမဂုဏ္စိတ္ကေတာ့ တျခားေပါ့၊ မတူပါဘူး။ ျမနႏၵာ အေပၚ ညစ္ညမ္းလို ့မရ။ ျမနႏၵာ၏ လည္တိုင္ေက်ာ့ကို သူ ့စိတ္ကူးႏွင့္ မ်က္ႏွာအပ္ၾကည့္ဆဲ၊ သူ ့လက္မ်ားသည္ ျမနႏၵာ၏ ခပ္ရြရြ ထံုးေႏွာင္ေသာ၊ သိပ္ျပီး မပြေယာင္းေသာ ဆံပင္ထုကို ေျဖေလ်ာ့လိုက္လိုစိတ္သာ ရွိေလသည္။
တခါ ျမနႏၵာသည္ ဖဲ၀ိုင္းကို သမီးငယ္ကေလး ေခၚလာသည္။ ကတိပ်က္မည္စိုးလို ့ လာျခင္းျဖစ္သည္တဲ့။ ခဏဘဲ ထိုင္ျပီး ေတာင္းပန္ကာ ျပန္သြားသည္။ သူတို ့သားအမိ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ၾကမည္တဲ့။ ဘဲေလးအကသာမ်ား၍ လူၾကည့္မမ်ားေသာ ရုပ္ရွင္မို႔ ၃ ရက္ႏွင့္သာ ရုပ္သိမ္းသြားမည္ဆိုေတာ့ ရုပ္ရွင္ေနာက္ဆံုးေန႔ျဖစ္မည့္ တနဂၤေႏြေန႔ ကို ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရပါမည္တဲ့။ အဲသည္တၾကိမ္က ကိုလွဦး အနည္းငယ္ေနာင္တရလိုက္သည္။ ျမနႏၵာကို ေတာင္းပန္ခ်င္သည္။ အားနာလွသည္။ ျမနႏၵာသည္ ကားတစီးႏွင့္လည္ေနေသာ၊ မိန္းမေပြေသာ ဆရာ၀န္ၾကီးကေတာ္မွ်သာ မဟုတ္ဘဲ၊ သမီးကေလးအတြက္ ဖဲ၀ိုင္းဖ်က္၍ ရုပ္ရွင္ျပေသာ သားသည္အေမဆိုတာ သတိရသည္။ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ရင္မ်ားပင္ ခုန္ခဲ့သည္။ သားအမိႏွစ္ေယာက္ လက္တြဲ၍ ထြက္သြားပံုကို စြဲက်န္ရစ္သည္။ သမီးကေလးက ျမသီတာ ဆိုလား၊ ျမသီတာေလးက ဂါ၀န္အျဖဴကားကားကေလးႏွင့္ သူ ့အေမကို ေခါင္းကေလးေစာင္းလို ့ေမာ့ၾကည့္ကာ တတြတ္တြတ္ေျပာကာ ထြက္သြားသည္။ သမီးေလး မ်က္ႏွာမွာ မေအ့ကို အင္မတန္တြယ္တာခ်စ္ခင္ဟန္ကို ျမင္လိုက္သည္။ နာနီ ့ကို အေမ့ထက္ ခင္တြယ္သည့္ကေလးမ်ိဳး မဟုတ္ေခ်။ သူတို ့ဧည့္ခန္းဆင္၀င္မွ ထြက္ခြာကြယ္ေပ်ာက္စမွာ ျမသီတာကေလး၏ ေၾကာင္လည္ပင္းမွ ျခဴကေလး လွဳပ္လိုက္သလို တခစ္ခစ္ လွစ္ခနဲ ရယ္ေမာသံကို ၾကားလိုက္ရေလသည္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္…..ျမနႏၵာကို စြဲမက္တာကိုေတာ့ ခ်ိဳးႏွိမ္လို ့မရ။ အခုလို နီးနီးကပ္ကပ္ စီးကရက္မီးညွိေပးရတုန္းမွာ အနားက မခြာခ်င္ေပ။ သူသည္ လူပ်ိဳလူရြယ္ေလးလို ေၾကနပ္ေနသည္။(တစ္သက္လံုး လူပ်ိဳ လူရြယ္ေလးလို ေနလာတာေတာ့ အမွန္ပါဘဲ။) ခပ္သင္းသင္း ေရေမႊးနံ ့ကေလးလို ရွဴရွဳိက္ေနသည္။ သစ္ခြပန္းနံ ့လား၊ ဇီဇ၀ါပန္းနံ ့လား။ အိမ္က မယားသည္ေတြ ကိုလည္း မေပးခ်င္၊ သမီးအၾကီးဆံုးကိုလည္း အပ်ိဳမလုပ္ေစခ်င္ေသးသျဖင့္ သည္တိုင္း သိမ္းထားရေသာ သူ ၀ယ္ထားသည့္ တေပခန္႔ ရွည္သည့္ ျပင္သစ္ေရေမႊးပုလင္းၾကီးကို သတိရ၏။ ျမနႏၵာကို ေပးခ်င္၏။ ဘယ္လိုေပးရပါ့မလဲ။
တခါတုန္းက ဂ်ပန္ကုန္သည္တစ္ေယာက္က ေထာင္က်ေနေသာ ေစာ္ဘြား၏ မယားေခ်ာကေလးကို လိုခ်င္ေနတာ သတိရ၏။ ေစာ္ဘြားကေတာ္ေလးသည္ အင္မတန္ဗိုလ္ဆန္သည္ကို ရႏိုင္သည္ဟု ဂ်ပန္က အထင္မွားေနဟန္တူသည္။ အရက္မူးမူးႏွင့္ ငါးရာေပးမယ္၊ တေထာင္ေပးမယ္၊ အို-ေထာင့္ငါးရာ ေပးမယ္ဟု ေစ်းခ်က္ျခင္း ျမွင့္ေပးသည္ကို အိမ္လည္ရင္း ၾကားခဲ့ရ၏။ ထိုဂ်ပန္သည္ ေစာ္ဘြားကေတာ္ႏွင့္ခင္ေသာ ကုန္သည္ျမန္မာမကို ပေဒသာကပြဲၾကည့္ရင္း ေငြခုႏွစ္ရာ ပစ္ေပးသြားသည္၊ ကုန္သည္ျမန္မာမက ထပ္ျပီးေတာင္းေသး၏။ ေပးေသးသလားမသိ။ ပြဲၾကည့္ေသာအခါ ေစာ္ဘြားကေတာ္ေလးကို နားလွည့္ပါးလွည့္ႏွင့္ ဖိတ္ေခၚလာမည္ထင္သည္။ ဂ်ပန္မ်ားႏွင့္ အတူတူ တြဲထိုင္ခိုင္းမလားမသိ၊ ထိုျမန္မာမသည္ သိန္းငါးဆယ္ခန္႔ ခ်မ္းသာသည္လို႔ ေနာက္ေတာ့ သိရကာ ကိုလွဦးကပင္ အံ့ၾသလိုက္ေလသည္။
သို ့ေပမည့္ ယခုေတာ့ သူလည္း ျမနႏၵာကို သဒၶါခ်င္လွသည္။ ရွိသမွ်စည္းစိမ္ ပံုေပးခ်င္ခ်င္ပါရဲ ့။ ျမနႏၵာကလြဲလွ်င္ ဖြဲႏွင့္စကြဲ ထင္ႏိုင္ပါရဲ ့။ ဟား…..ဟား……။ စိတ္ကူးယဥ္သင္းတဲ့ လွဦးပါတကား။
ဟုတ္သည္။ ေအးစက္မယ္ထင္ရတဲ့ ျမနႏၵာရဲ ့လက္ဖ်ားမ်ားက ပူေႏြးသားဘဲ။ ထင္တာထက္လဲ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းလွတယ္။ ႏွစ္ေယာက္တည္းသာ ဆိတ္ကြယ္ရာမွာဆိုလွ်င္ ေပြ ့ဖက္လိုက္မိေတာ့မည္။
ထိုခဏ၌ ျမနႏၵာ၏ မ်က္ေတာင္ေကာ့မ်ားသည္ တုန္ရီလွဳပ္ရွားလာျပီး မ်က္လႊာပင့္အတင္မွာ မ်က္ခြံမို ့မို ့မ်ားႏွင့္ ကပ္ေနၾက၏။ ညိဳ ့ေမွာင္ေအးေဆးေသာ မ်က္လံုးမ်ား ၾကည္လဲ့ေနသည္ကို ေတြ ့ရျပန္၏။ မိမိကိုေဖာက္ထြင္းျမင္သလို ခက္ထန္သလိုထင္ျပီး မလံုမလဲစိတ္ ၀င္လာ၏။ သူကေလးရဲ႔ ႏွဳတ္ခမ္းမ်ားကေတာ့ ျပံဳးေတာ့ျမဲပင္။ ကလက္ခ်င္ဟန္ကိုရွာ၏။ မေတြ႔ ။ အနည္းငယ္ ရိုေသစိတ္၀င္လာျပီး ဆထက္တန္ဘိုး လိုခ်င္လာျပန္သည္။ သူ သတိရေသာ္ ျမနႏၵာ၏ ေႏြးေထြးေသာ လက္ခုပ္ကေလးသည္ သူ ့လက္ေပၚတြင္ မရွိေတာ့ဘဲ သူ မီးညွိေပးေနေသာ စီးကရက္သည္ ရဲရဲညီကာ ျပာပင္တည္ေနေလျပီ။
ဦးသန္းတင့္၏မယားသည္ ေက်ာင္းေနဘက္ သူငယ္ခ်င္း ယုယုခင္က - ကိုကိုငမ္းတို ့ရဲ ့ ….-အစခ်ီကာ ေျပာလိုက္သံကို မသဲမကြဲ ၾကားရ၏။ ေတာ္ေတာ္သရမ္းတဲ့ ဟာမၾကီး….။ က်ိန္ဆဲပစ္လိုက္သည္။
အိပ္မက္ မက္ေလ့ မရွိေသာ ကိုလွဦး၏ မလွတလွ အိပ္မက္သည္ အလန္ ့တၾကား ပ်က္ျပားေလျပီ။
xxx
သို႔ေသာ္ လင္းထင္ကေတာ့ အိပ္မက္ အျမဲမက္တတ္သည္။
ျမနႏၵာႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အိပ္မက္မ်ားသည္ အျမဲလွပ၍ ဝမ္းနည္းဖြယ္ အတိရွိသည္။ ဆံုး႐ံႈးျခင္းကို ျပတတ္သည္။ အိပ္မက္ထဲတြင္ ျမနႏၵာသည္ အသက္ရွင္ေနလွ်င္ ဖမ္းလို႔ မမိဘဲ ရွိတတ္ၿပီး၊ လက္ေမာင္းတြင္း ေရာက္လာလွ်င္ေတာ့ ေသလုဆဲ သို႔မဟုတ္ ေသၿပီးစ ျဖစ္ေနတတ္သည္။ ျမနႏၵာ၏ ရွားနဲလ္ေရေမႊးနံ႔မ်ား လိႈင္ေနတတ္သည္။ ႏွင္းဆီပြင့္မ်ား အိပ္မက္ ကားခ်ပ္၏ ေဘာင္ပတ္လည္တြင္ မယံုႏိုင္ေအာင္ ေထာင္ေသာင္းႏွင့္ခ်ီ၍ ပြင့္ေနတတ္သည္။ သည္ေလာက္မ်ားျပား၍ ထူးဆန္းေသာ ႏွင္းဆီ ခရမ္းေရာင္မ်ား၊ ေခ်ာ့ကလက္ေရာင္မ်ား၊ ႏွင္းဆီျပာမ်ားကို ေတြ႕ရၿပီ။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ အိပ္မက္ထဲမွာလည္း အိပ္မက္မွန္း သိေနတတ္သည္။
သို႔ေသာ္ ေခါင္းမာေသာ လင္းထင္သည္ သူ႔စိတ္ကို သူ ခ်ဳပ္တည္း၍ အိပ္မက္မွန္း သိေသာ အသိကိုေဖ်ာက္ကာ ဆက္လက္၍ မက္သည့္ အခါ မက္ၿပီး ႏိုးသည့္အခါ ႏိုးတတ္သည္။
ထိုအခါ သူ႔ေက်ာဘက္၌ အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ျဖစ္ေသာ ခင္ေအးရီ ၾကားမည္ မၾကားမည္ကို သိပ္မပူပင္ဘဲ “ေမာင့္ႏွမ ျမနႏၵာ” ဟု ႏႈတ္မွ ညည္းညဴေလ့ရွိေလ၏။
ျမနႏၵာႏွင့္ လင္းထင္တို႔သည္ ေတာ္ေတာ္ ခင္မင္ခဲ့ၾကဖူးသည္။ အဲဒီတုန္းက ျမနႏၵာသည္ ယခုထက္ အနည္းငယ္ ပိုမိုႏုနယ္ၿပီး ပါးျပင္မ်ား အလိုလို နီေနတတ္သည္ကို သတိရ၏။ အသက္ ၂၃ ႏွစ္အရြယ္ ျမနႏၵာက ကိုယ့္ထက္ ၄-၅ ႏွစ္ခန္႔ ႀကီးေလေတာ့ လင္းထင္ကို မေလးစားေလာက္ဘူး ထင္ေလသလားမသိ။ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး အတူတြဲလို႔ သြားလာခဲ့ၾကသည္။ အင္းလ်ားသို႔ သြားၾက၏။ အသားညႇပ္ေပါင္မုန္႔မ်ား၊ ပန္းသီး၊ ႏွင္းသီး၊ စပ်စ္သီးမ်ားကို ျမနႏၵာက ယူလာၿပီး စားၾက၏။ တစ္မ်ိဳးတည္းေသာ အယူအဆကို ႏွစ္ေယာက္ ၿပိဳင္တူေျပာမိၿပီး ရယ္ေမာၾကရ၏။ (ျမနႏၵာ စိတ္ကူးေနေသာ သီခ်င္းကို သူ ညည္းမိလ်က္သား ရွိတတ္၏။) ဝတၳဳစာအုပ္ ၃ - ၄ အုပ္ကို တစ္ၿပိဳင္နက္ ဟိုကူးသည္သန္း ဖတ္ေလ့ရွိပံုက အစ တူတတ္၏။ ေမာင္ႏွမႏွင့္ ေတာ္ေတာ္တူသည္။ အႁမႊာပူးႏွင့္ ေတာ္ေတာ္ တူသည္။ တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ ျငင္းခံုရတယ္လို႔ မရွိ။ တမင္ အေလွ်ာ့ေပးေနရတာလည္း မဟုတ္။ ျငင္းခံုစရာ မေပၚဘဲ သေဘာခ်င္း ညီေနတတ္ၾကသည္။
သို႔ေသာ္ လင္းထင္သည္ ေရမကူးတတ္ေခ်။
“နႏၵာ သင္ေပးပါလား” ဟု စဖူး၏။
ျမနႏၵာက သိပ္ကိုသေဘာက်သြားသည့္ပမာ ေခါင္းေနာက္ပစ္၍ ရယ္ကာ “အို... နႏၵာ သူ႔ေရွ႕မွာ ေရမကူးခ်င္ပါဘူး၊ ရွက္တယ္” ဟု ေျပာေလသည္။
“ေမာင္ေလးပဲဗ်ာ”
“ဟင့္အင္း”
“တျခားသူေတြ ေရွ႕ေတာ့ ကူးတယ္”
“မကူးပါဘူး၊ သူကလည္း ေယာက်္ားေတြေရွ႕မွာ ဘယ္ေတာ့မွ မကူးဘူး။ မိန္းမခ်င္းလည္း ရွက္တာပဲ”
ဒါႏွင့္ ေလွ ခဏခဏ ေလွာ္ၾကရ၏။ လင္းထင္က ပဲ့မကိုင္တတ္ ျပန္ေခ်။ ျမနႏၵာသည္ ကမ္းႏွင့္ မနီးမေဝးမွာသာ ေလွာ္ခ်င္သည္။ ျမနႏၵာက ပဲ့ကိုင္သည္မို႔ လင္းထင္က ဘယ္လို အားၾကံဳးလို႔ေလွာ္လည္း ေလွသည္ ကမ္းဘက္သို႔ ေဝ့ဝိုက္လာတတ္သည္။
“ကြ်န္ေတာ့္ကို ပဲ့ကိုင္ သင္ေပးပါလား”
“ဘာလုပ္မွာလဲ၊ သူကလည္း”
“ကြ်န္ေတာ္ ပဲ့ကိုင္တတ္ရင္ ဟိုအေဝးႀကီး ေရလယ္ကို ေရာက္ေအာင္ သြားခ်င္လို႔”
“ေရလည္း မကူးတတ္ဘဲနဲ႔၊ ေမွာက္ရင္ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲ”
“နႏၵာက ဆယ္မွာေပါ့”
“ဘယ္ ဆယ္ႏိုင္မွာလဲ”
“အဲဒီေတာ့လည္း ႏွစ္ပစ္လိုက္မွာေပါ့ဗ်ာ”
ျမနႏၵာသည္ ပဲ့ကိုင္ေတာ့ သင္ေပးသည္။ တကယ္ေတာ့လည္း လင္းထင္တစ္ေယာက္တည္း ေလွတစ္စင္းႏွင့္ ယက္ကန္ယက္ကန္ လုပ္ေနဖန္မ်ားလို႔ တတ္တာထင္ပါရဲ႕။ သူ တတ္ေပမယ့္ မတတ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနေသးသည္။ ျမနႏၵာႏွင့္ ေလွပဲ့မွာ က်ပ္က်ပ္တည္းတည္း ပူးကပ္ထိုင္ ရတာကို မက္ေမာကာေနသည္။
ေနာက္ေတာ့ ျမနႏၵာသည္ ရိပ္မိသြားၿပီး ေလွဦးမွာ သြားထိုင္ေနေတာ့ေလရာ၊ လင္းထင္သည္ ခုမွအကြက္ဆိုက္ၿပီး ဟိုးအေဝးႀကီး ေရျပင္သို႔ ဦးတည္ေလွာ္ျပန္ေတာ့သည္။ ျမနႏၵာသည္ တစ္စံုတစ္ရာ ေျပာမလိုလိုျဖင့္ မေျပာေတာ့ဘဲ ျပံဳးေနက် အျပံဳးလဲ့လဲ့သာ ေပ်ာက္ပ်က္သြားၿပီး ေငးေမာ ေနေလသည္။
ျမနႏၵာႏွင့္ ခင္မင္ရေသာ ထိုတစ္ႏွစ္လံုးပင္ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ သည္ စေန၊ တနဂၤေႏြမွအပ ဗုဒၶဟူးေန႔ တစ္ခ်ိန္သာ ရွိသျဖင့္ ျမနႏၵာ ေက်ာင္းမလာေသာေန႔မွအပ မနက္ခင္းတိုင္း ေတြ႔ၾကသည္။ နံနက္ စာသင္ခ်ိန္ကို ႏွစ္ေယာက္လံုး မတိုင္ပင္ဘဲ လစ္ၾကသည္။ ျမနႏၵာ ဘီေအ ေနာက္ဆံုးႏွစ္၊ လင္းထင္က အိုင္ေအ ပထမႏွစ္၊ ေက်ာင္းသားသစ္။
“နႏၵာ ဘီေအ ေအာင္ရင္ ေက်ာင္းထြက္သြားေတာ့မွာပဲေနာ္” ဟု သူ ပူပင္ခဲ့ရသည္။
“ဒါေပါ့”
“ေက်ာင္းထြက္ၿပီး ဘာလုပ္မယ္ စိတ္ကူးလဲ”
“အိမ္မွာေန႐ံုေပါ့၊ နႏၵာ့ပါပါက အလုပ္ လုပ္ေစမွာ မဟုတ္ဘူး။ စာသင္တာ အလွသင္တာ”
“အလွသင္တာ၊ ဆန္းလွခ်ည္လား”
“ဟုတ္တယ္၊ အလွသင္တာ”
“နႏၵာ က်ဴတာျဖစ္ျဖစ္ လုပ္ပါလား။ အဂၤလိပ္စာဌာနမွာျဖစ္ျဖစ္၊ သမိုင္းဌာနမွာျဖစ္ျဖစ္၊ ကြ်န္ေတာ့္ ဆရာမေပါ့”
“နႏၵာ အလုပ္ မလုပ္ခ်င္ပါဘူး၊ ေက်ာင္းကိုေတာ့ လာေနခ်င္သားပဲ”
“ကြ်န္ေတာ့္ကိုလည္း ေတြ႔ခ်င္သားပဲေပါ့ေနာ္” ဟု ျမနႏၵာ၏ ေပါ့ရႊတ္ရႊတ္ေလသံကို စိတ္ထဲကနာသြားကာ ေမးမိလွ်င္
“ေတြ႕ခ်င္သားပဲ”
“ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့” ဟု တံေတြးမ်ိဳၿပီးမွ...
“သိပ္ကို ေတြ႔ခ်င္ေနတာပဲ၊ အျမဲ ေတြ႔ခ်င္ေနတာပဲ”
“အိမ္လာလည္ေပါ့၊ သူကလည္း”
“မဝံ့ပါဘူးဗ်ာ၊ နႏၵာအိမ္ႀကီးက နန္းေတာ္ႀကီးလို ထည္ဝါပါဘိသနဲ႔။ ရဲတိုက္လိုလည္း လံုျခံဳပါဘိသနဲ႔၊ ေသာ့ခေလာက္ႀကီးက လက္တစ္ဝါးေလာက္နဲ႔။ ဒရဝမ္လည္းေစာင့္၊ ေခြးသံုးေကာင္လည္းေစာင့္”
ျမနႏၵာသည္ ရယ္ေမာျပန္ကာ…
“ၾကည့္စမ္း၊ ၾကည့္စမ္း။ သူ ဘယ္လိုလုပ္သိလဲ။ အိမ္ေရွ႕ေရာက္ဖူးတယ္ေပါ့ေလ၊ ဒါနဲ႔မ်ား မေန႔က အိမ္နံပါတ္၊ လမ္းနံပါတ္ေတြ ေမးလို႔”
“အိမ္ေရွ႕ ေရာက္ဖူးတယ္ေလ၊ အိမ္နံပါတ္ မၾကည့္မိဘူး။ အိမ္ နံပါတ္ ေမးမိေတာ့လည္း လမ္းနာမည္ မေမးရင္ ဘယ္ေတာ့ေကာင္းမွာလဲ။ မေကာင္းတတ္လို႔ ေမးရတာ”
တကယ္ေတာ့ သူ ညာလိုက္ျခင္းပင္။ ျမနႏၵာႏွင့္ သိသိမွတ္မွတ္ မနက္တိုင္း အင္းလ်ားသို႔ ေရာက္ခဲ့ၾကေသာ္လည္း ေမာင့္ႏွမ မသိေအာင္ ခပ္လွမ္းလွမ္းက တေကာက္ေကာက္ လိုက္ခဲ့သည္မွာ မ်ားလွေလၿပီ။ ျမနႏၵာ၏ ကားဒ႐ိုင္ဘာႏွင့္ ေပါင္းရ၏။ အိမ္က ရသမွ်ေငြႏွင့္ ဖို႔ရ၏။ ၿပီးေတာ့ သည္ညေန ျမနႏၵာႏွင့္ သူ႔ပါပါ၊ မာမာတို႔ ဘယ္႐ုပ္ရွင္သြားလိမ့္မည္ဆိုတာ သတင္းယူရ၏။ ႐ံုေရွ႕က ေစာင့္ရ၏။ ေမာင့္ႏွမ မျမင္ေအာင္ ပုန္းေရွာင္ရျပန္ၿပီး မီးၿငိမ္းမွဝင္ကာ ျမနႏၵာမ်က္ႏွာ တစ္ျခမ္းမွ် ျမင္ရေသာ ခပ္ေစာင္းေစာင္း ေနာက္မက်တက်ခံုက ထိုင္၍ ၾကည့္ရ၏။ အလင္းေရာင္ မ်ားေသာ အက၊ အခုန္ကားမ်ားကို သူတို႔ ၾကည့္တတ္ရာ ေမွာင္ရီရီတြင္ ဝင္းပေသာ ျမနႏၵာ၏ မ်က္ႏွာကို ဝမ္းသာအားရ ၾကည့္ရတတ္သည္။
စေန၊ တနဂၤေႏြမ်ားမွာ ျမနႏၵာတို႔သည္ လူအေတာ္အသင့္ကို ဧည့္ခံတတ္ျပန္၏။ အိမ္ေရွ႕တြင္ ကားတန္းႀကီး စီေနတတ္သည္။ ဧည့္ခန္းက ဓာတ္ျပားဖြင့္သံ၊ စကားေျပာသံ၊ ရယ္ေမာသံမ်ားကို နားစြင့္ရ၏။ ပီယာႏို တီးသံၾကားလွ်င္ ျမနႏၵာကို မွန္းဆျမင္ရ၏။ ဇာခန္းဆီးနား လာရပ္သည္ကို တစ္ခါတစ္ရံ ေရးေရးျမင္ရ၏။ မၾကာခဏပင္ ဧည့္သည္မ်ား ျပန္သည္အထိ သူ႔ျခံဝမွာ ရစ္ဝဲကာ ဒရဝမ္ႏွင့္ စကားေျပာေနတတ္သည္။ ျမနႏၵာအခန္း မီးၿငိမ္းသြားမွ ျပန္လာရသည္။
သူကေလး ႏြမ္းနယ္ေနရွာမလား။
မွန္ေရွ႕မွာ သူ႔ညိဳေမာင္းထူထဲေသာ ဆံပင္မ်ားကို ေျဖေလွ်ာ့သည့္ အခါ ျပံဳးရႊင္ေက်နပ္မည္လား။
ဧည့္သည္မ်ားထဲမွာ ေယာက်္ားငယ္ ဘယ္ႏွေယာက္ ပါသည္လဲ။
သည္လိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ လင္းထင္ကို သတိရႏိုင္ပါ့မည္လား။
တျဖည္းျဖည္းေတာ့လည္း သူ႔ရစ္ဝဲသီေဝ့ပံုမ်ားကို ျမနႏၵာ သိရျပန္သည္။
“သူ... ဘာျဖစ္လို႔ သည္လို လုပ္တာလဲ” ဟု စိတ္ညစ္ညဴးဟန္ျဖင့္ ေမးသည္။
“မသိပါဘူး နႏၵာရယ္” ဟု ေျဖမိၿပီး သည့္ထက္ေကာင္းေသာ၊ ပြင့္လင္းေသာ အေျဖကို မေျဖမိသည့္အတြက္ ေနာင္တရ၏။ ေျပာဦးမည္၊ အမီေျပာဦးမည္ စိတ္ကူးရင္း စိတ္ကူးရင္း ေနာက္က်သြားကာ မေျပာလိုက္ရေတာ့ေခ်။
“နႏၵာ့ကို ခ်စ္တဲ့သူ၊ လိုခ်င္တဲ့သူေတြေတာ့ သိပ္ေပါတာပဲေနာ္” ဟု မရဲတရဲ စမိလွ်င္ “ဒါေတြ ေျပာမေနစမ္းပါနဲ႔ကြယ္”ဟု တားတတ္သည္။
“ဘာျဖစ္လို႔လဲ”
“မေျပာပါနဲ႔ဆို”
“စိတ္ေတာ့မဆိုးပါနဲ႔ နႏၵာရယ္၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ။ ခ်စ္တဲ့သူေတြ ေပါေတာ့ ေရြးစရာမ်ားတာေပါ့၊ မေကာင္းဘူးလား။ နႏၵာ တကယ္သေဘာက်ႏိုင္မယ့္လူ ရွာႏိုင္တာေပါ့”
အပိုင္းေလးဆက္ရန္
{ Kyiaye Literature ဘေလာ့ဂ္မွ ကူးယူပါသည္။ဘေလာ့ဂ္အား ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ }
No comments:
Post a Comment