သားတို႔႐ုပ္ရည္
########
ထင္လင္း
ညဥ့္ဦးပိုင္းက တစ္အိမ္လုံး ဆူညံေနသေလာက္ ယခုမူ တိတ္ဆိတ္လ်က္ ရွိေလၿပီ။ အျပင္ဘက္တြင္ မိုးတစိမ့္စိမ့္ ရြာေနသျဖင့္ သြပ္မိုးေပၚသို႔ မိုးေရက်ေသာ အသံသည္ လြႊမ္းမိုးလ်က္ ရွိ၏။ တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္တြင္ မနီးမေဝးရွိ တာလမ္းမႀကီး ေပၚမွ ကားမ်ား အရွိန္ျပင္းစြာ ေမာင္းႏွင္သြားၾကသည္ကို ၾကားရသည္။ ကားသံ ေပ်ာက္သြား၍ မိုးတေျဖာက္ေျဖာက္သည္ လြႊမ္းမိုးျမဲ လြႊမ္းမိုးျပန္၏။
တစ္အိမ္လုံး အိပ္ေကာင္းေနသည့္ အခ်ိန္တြင္ ဦးေရႊထင္မွာ အိမ္ေရွ႕ ဧည့္ခန္းထဲရွိ ပက္လက္ကုလားထိုင္ တစ္လုံးေပၚတြင္ပင္ ရွိေသး၏။ ဘုရားစင္မွ မီးလုံးေလးမ်ားမွတစ္ပါး တစ္အိမ္လုံးမွာ ေမွာင္လ်က္ရွိသည္။ သူသည္ ေဆးျပင္းလိပ္ တစ္လိပ္ကို ခပ္ျမႇင္းျမႇင္း ဖြာရင္း အေမွာင္ထဲသို႔ စူးစိုက္ၾကည့္လ်က္ ရွိ၏။
လမ္းထဲမွ လူသံသူသံလိုလို ၾကားရလွ်င္ ျပတင္းတံခါးဆီသို႔ ေခါင္းေထာင္၍ ၾကည့္၏။ ေခြးေဟာင္သံ ၾကားလွ်င္ တံခါးဆီသို႔ သြား၍ ၾကည့္၏။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ် မျမင္ရေသာအခါ ပက္လက္ကုလားထိုင္တြင္ ျပန္ထိုင္ကာ ေဆးျပင္းလိပ္ကို ဖြာျပန္၏။
သူသည္ သူ႔သားႀကီး အေၾကာင္းကို ေတြး၍ ေနေလသည္။ သူ႔သားႀကီးကို ေမြးသည့္အခ်ိန္မွစ၍ ယခု အသက္ ၁၆ ႏွစ္အရြယ္တိုင္ေအာင္ အရိပ္ျပပြဲ ၾကည့္သလို ျမင္ေန၏။ ငယ္ငယ္က ခ်ဴခ်ာခဲ့ေသာသား၊ မိဘ စိတ္ႏွလုံး ပူပန္ရေသာသား၊ အငယ္ေတြလို မဟုတ္။ အငယ္ေတြမွာ အထိုက္အေလ်ာက္ ေအးခ်မ္းခဲ့ၾကသည္။ မိဘကို နားပူနားဆာ မလုပ္ခဲ့ၾက။ “ဟဲ့” ဆိုလွ်င္ မလႈပ္ဝံ့ေအာင္ မိဘကို ေၾကာက္တတ္ၾကသည္။ သားႀကီးလည္း ေၾကာက္ေတာ့ ေၾကာက္သည္။ ေနာက္ေတာ့ ေၾကာက္လြန္း၍ ေျမႇာက္ ေျမႇာက္ေပးၾကသျဖင့္ သားႀကီးမွာ ေဘာက္ထိုးထိုး ဘုက်က်ေလး ျဖစ္လာသည္။ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ မျဖစ္လွ်င္ သုန္သုန္မႈန္မႈန္ လုပ္ေနတတ္သည္။ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္လွ်င္လည္း ေပ်ာ္တတ္ရြႊင္တတ္သူ ျဖစ္ၿပီး ညီငယ္ ညီမငယ္ကေလးမ်ားႏွင့္ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ ကစားေနတတ္သည္။ သုန္မႈန္လာၿပီ ဆိုလွ်င္လည္း အငယ္ေတြ သူ႔အနား မကပ္ရဲၾကေတာ့။ သည္ေတာ့ အေဖက အငယ္ေတြကိုလည္း အတူတူ ခ်စ္ရသည္မို႔ အငယ္ေတြ ေပ်ာ္ရြႊင္ပါေစေတာ့ဟု အႀကီးကို ေပ်ာ္ရြႊင္ေအာင္ လုပ္ေပးရသည္။ သည္ေတာ့မွ တစ္အိမ္လုံးမွာ ရယ္သံေမာသံႏွင့္ ရြႊင္ပ်ေနသည္။
တစ္ခါတစ္ခါေတာ့ သားႀကီးေၾကာင့္ပင္ စိတ္အႀကီးအက်ယ္ ဆင္းရဲရ၏။ သူ႔စိတ္ အခန႔္မသင့္သည့္ အခါဆိုလွ်င္ အိမ္ကလူေတြ အားလုံးကို ဘုေျပာၿပီး ထြက္လည္ ေနတတ္သည္။ အိမ္ကလူမ်ားမွာ သူျပန္မလာမခ်င္း စိတ္မေကာင္းႏုိင္ၾကေခ်။ အေဖႏွင့္ အေမက အထူးသျဖင့္ စိတ္ပူပန္ၾကရ၏။
“အရက္ေတြမ်ား ေသာက္လာမလား” အေမက စိုးရိမ္တတ္သည္။ အေဖက “အရက္ေသာက္လာ ဘာျဖစ္လဲ။ ေယာက္်ားပဲ” ဟု ဆိုေလ့ရွိသည္။ “ဖဲမ်ား ႐ုိက္ေနသလား” ဟု အေမက ပူပန္လွ်င္ အေဖက “သူ႔မွာ ပိုက္ဆံ အလုံအေလာက္ ပါသြားရဲ႕လား” ဟုသာ ေမးတတ္သည္။
ဦးေရႊထင္က ဒီသားကို အႀကီးဆုံးမို႔ တစ္ေၾကာင္း၊ စိတ္ထက္သည္ဟု ထင္၍တစ္ေၾကာင္း၊ အားထားသည္။ အားထားသည္ ဆိုရာဝယ္ သားကို မွီခိုခ်င္ေသာ အားထားမႈမ်ိဳး မဟုတ္။ လူျဖစ္လာသည့္ ဘဝတြင္ လူ႔ေလာကႀကီးအတြက္ အက်ိဳးျပဳႏုိင္ေသာ သားေကာင္းရတနာ တစ္ေယာက္ကို ေမြးေပးခဲ့ၿပီ ဟူေသာ ဂုဏ္ကို လိုခ်င္သည္။ ေက်နပ္ခ်င္သည္။ သားကို လူလိမၼာေလး ျဖစ္ေစခ်င္ေသာ ဆႏၵ မဟုတ္။ လိမၼာၿပီး ဘာမွ အသုံးမက်လွ်င္ေတာ့ သူ႔ဆႏၵ ျပည့္ဝသည္ မဆိုႏုိင္။ ျဖစ္လာသမွ်ကေလးႏွင့္ ေရာင့္ရဲၿပီး ေတာ္ေရာေပါ့ေလဟု သူက မေျပာခ်င္။
ဦးေရႊထင္မွာ သူ႔သားကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ႏွင့္ လာခဲ့ရာတြင္ သားအေပၚ မေက်နပ္ေသာ၊ အားမရေသာ အခ်က္မ်ားကို တစ္ခါတစ္ခါ ေတြ႕ရ၏။ ထိုအခါမ်ိဳးတြင္ သူသည္ ထမင္းကိုပင္ ဟုတ္ေအာင္ မစားခ်င္ေတာ့ေပ။
ဥပမာ သူ႔သားသည္ မိန္းမ မပိုးတတ္ဘဲ ပိုးေနသည့္အခါမ်ိဳး၊ ရည္းစားထားၿပီး သူ႔အသည္းကေလးကို ယုယေနတတ္သည့္ အခါမ်ိဳး၊ အရက္ေသာက္ၿပီး မမူးသလို ဟန္ေဆာင္ထားသည့္ အခါမ်ိဳး၊ တကယ္ သတၱိမရွိဘဲႏွင့္ ေတေပေနသည့္ အခါမ်ိဳး။
စာေမးပြဲ က်သည္ကိုေတာ့ အေသအလဲ ေၾကာက္ၿပီး က်က္ရမွာကိုေတာ့ ပ်င္းတတ္သူ၊ သို႔မဟုတ္ စာက်က္ေတာ့ ပ်င္းၿပီး စာေမးပြဲ က်မွာကိုေတာ့ ေၾကာက္တတ္သူ မျဖစ္ေစခ်င္။ ခံဝံ့လို႔ မိုက္သည္၊ မိုက္မိလွ်င္ ခံဝံ့သည္ဆိုသည့္ လူမ်ိဳး ျဖစ္ေစခ်င္သည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔သားႀကီးမွာ တစ္ခါတစ္ခါ ဇြဲမရွိ။ တစ္ခါတစ္ခါ တစ္ခုခုကို မိုက္ကန္းကန္း လုပ္တတ္သည္။ ဒါကို သူက မႀကိဳက္။ ဘာမွ် မဟုတ္သည့္ ကိစၥကေလးကိုပင္ အစြမ္းျပခ်င္ေနၿပီး တကယ့္အေရးက်ေတာ့ ေခါင္းလွ်ဳိေနတတ္ေသာ အက်င့္ကိုလည္း သူ မႀကိဳက္။ မႀကိဳက္ဆုံးမွာ တာဝန္မဲ့ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
နာရီသံေခ်ာင္းေခါက္သံ ၾကားရသည္။ ဦးေရႊထင္သည္ ထိုင္ရာကထ၍ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္သည္။ နံရံက နာရီကို လွမ္းၾကည့္သည္။ ဘုရားစင္က မီးေရာင္ပ်ပ်ျဖင့္ နာရီဒိုင္ခြက္အျဖဴေပၚတြင္ လက္တံအမည္းမ်ားကို ေရးေရးမွ် ျမင္ရ၏။
ညေနကတည္းက သည္ည အေရးႀကီးသည့္ကိစၥရွိ၍ ၈ နာရီအေရာက္ ျပန္လာပါဟု မွာထားလ်က္ ယခုလို ညဥ့္နက္ သန္းေခါင္တိုင္ အိမ္ျပန္မေရာက္ေသာ သားကို သူ စိတ္ဆိုးေနသည္။
“ေတာ္ၿပီ ေတာ္ၿပီ။ သည္အေကာင္ တာဝန္မဲ့လြန္းသည္။ အေဖ ေစာင့္ေနလိမ့္မည္ဟုမွ မေတြးမိေရာ့သလား။ ဘာေတြမ်ား လုပ္ေနလို႔လဲ။ ဘယ္ဆီမ်ား ေရာက္ေနၿပီလဲ။ ကာလႀကီးက ဆိုးပါဘိသနဲ႔။ ဒုကၡ တစ္ခုခုမ်ား ေတြ႕ေနၿပီလား။ လူျပန္ေပးေတြ ဘာေတြကလည္း ထပါဘိသနဲ႔”
ဦးေရႊထင္သည္ ဂဏာမၿငိမ္ ျဖစ္၍ ထိုင္ရာက ထ၏။ အဝင္တံခါးကို ဖြင့္ကာ အျပင္ဘက္သို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္သည္။ လမ္း ဓာတ္မီးေရာင္ျဖင့္ မိုးေရေၾကာင္းမ်ားကို ျမင္ရသည္။ လမ္းေပၚတြင္ကား လူရိပ္လူေယာင္ပင္ မရွိေခ်။
“တယ္ခက္တဲ့ေကာင္ပဲ”
ဦးေရႊထင္သည္ အိမ္ထဲမွာပဲ ေခါက္တုံ႔ေခါက္ျပန္ ေလွ်ာက္ရင္း တံခါးဆီသို႔ နားတစြင့္စြင့္ ရွိ၏။
“ဒီမိုးေရေတြထဲမွာ ျပန္လာလို႔ စိုရြႊဲလာရင္ ဖ်ားဦး နာဦးမယ္။ ထီးလည္း ယူသြားတာ မေတြ႕ဘူး။ ဒီေကာင္ဟာ စည္းနဲ႔ ကမ္းနဲ႔ကို မေနတတ္ဘူး။ တယ္ ေပါ့ေပါ့ဆဆ ႏုိင္တာပဲ။ က်န္းမာေရးကလည္း ေကာင္းတာ မဟုတ္ဘူး။ တယ္ ခက္ပါတယ္”
တစ္ခါတုန္းက ယခုလိုပင္ မိုးေရထဲ ထြက္သြားၿပီး ျပန္လာေတာ့ အေအးမိ လာသည္။ နမိုးနီးယား ျဖစ္ၿပီး ေဆး႐ုံတက္ရသည္။ အျပင္းဖ်ားၿပီး ေသမလို ျဖစ္၏။ အေတာ္ၾကာေအာင္ ကုမွ အေသလြတ္ခဲ့သည္။ သည္တုန္းကမ်ား အေဖႏွင့္ အေမသည္ စိတ္ပူလြန္း၍ မအိပ္ႏုိင္ၾက။ မစားႏုိင္ၾက။ သားကိုသာ ရင္တမမႏွင့္ ၾကည့္ေနခဲ့ၾကသည္။ သားကေတာ့ အမွတ္သည္းေျခ မရွိ။ ေနေကာင္းလာေတာ့ ငါ့မွာ သည္လို သည္လို ျဖစ္ဖူးပါလား ဆိုၿပီး မဆင္ျခင္။ မိုးရြာထဲ သြားလည္း ထီးေဆာင္းခ်င္သူ မဟုတ္။ အေဖက ျဖစ္ေစ၊ အေမက ျဖစ္ေစ၊ သတိေပးသျဖင့္ ထီးယူသြားသည့္ တိုင္ေအာင္ အျပန္က် ထီးပါလာေလ့ မရွိ။ ဘယ္လိုလူစားလဲ မသိ။
အေျပာအဆိုလည္း မခံခ်င္။ သူ႔ကို အျပစ္ တစ္ခုခု တင္၍ ေျပာလိုက္လွ်င္ သုန္သုန္မႈန္မႈန္ လုပ္ၿပီး ထမင္းမစား ဟင္းမစား လုပ္ေနတတ္၍ အေဖႏွင့္ အေမမွာ ရင္ထဲက မခ်မ္းမသာ ျဖစ္ၾကရ၏။
“မိဘကို အင္မတန္ ဒုကၡေပးတဲ့ အေကာင္။ ေတာ္ၿပီ ေတာ္ၿပီ။ သည္အေကာင္ကို အလိုလိုက္ထားရင္ ပစ္လိုက္ရမယ့္ အေကာင္စားပဲ။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း မထိန္းသိမ္းတတ္၊ မေနတတ္ မထိုင္တတ္နဲ႔။ စာေမးပြဲကလည္း နီးလွၿပီ။ စာက် က်က္ရေကာင္းမွန္းလည္း မသိဘူး။ ကပ္ေနေတာ့မွ ေန႔မအိပ္ ညမအိပ္ မိုက္မိုက္ကန္းကန္း လုပ္ေတာ့မယ္။ စည္းနဲ႔ ကမ္းနဲ႔ ေသေသဝပ္ဝပ္ကို မလုပ္တတ္ဘူး။ ဣေႁႏၵရရ မလုပ္တတ္ဘူး။ ၾကည့္ေလ ... အခု ည ၈ နာရီအေရာက္ ျပန္လာခဲ့ပါမယ္ ဆိုၿပီး ... ေတာက္”
နာရီသံေခ်ာင္းသံ တစ္ခ်က္ေခါက္သံ ၾကားရ၏။ ဦးေရႊထင္သည္ အိမ္ခန္းထဲသို႔ သြားၿပီး ဇနီးကို လႈပ္ႏႈိးလိုက္သည္။
“ေဟ့ ေဟ့ ရွင္မ။ မင္း သား ျပန္မလာေသးဘူးကြ”
ဇနီးသည္က အိပ္မႈံစုံမြႊားႏွင့္ “အဲဒါ ဘာလုပ္ရမွာတုန္း” ဟု ေမးသည္။
“ဘယ္ဆီမ်ား ေလွ်ာက္သြားေနလဲ မသိဘူးကြ။ လိုက္ရွာရင္ ေကာင္းမလား”
“ဘယ္ လိုက္ရွာမလဲ”
“ဟိုနား သည္နားမ်ား ရွိမလား”
“သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေနမွာပါပဲ၊ ရွင့္သားဟာ ဒီလိုပဲ ေနမိေနရာ ေနတတ္တာပဲ။ လာရင္ ဆိုစမ္းပါဦး။ ရွင္ကလဲ သားေနပုံထိုင္ပုံ မႀကိဳက္ဘူးသာ ေျပာတာ။ ဘာမွေတာ့ မေျပာဘူး။ ရွင္ေျပာရင္ ရပါတယ္”
“ေျပာ႐ုံတင္ မဟုတ္ဘူး။ ႐ုိက္ႏွက္ပစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္”
“႐ုိက္ေပါ့ရွင္။ သည္အရြယ္ဟာ ႀကိမ္ကို ေၾကာက္ပါေသးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ရွင္က သားသမီးကို ႐ုိက္ရမွာ ဝန္ေလးတယ္။ ကိုယ့္သားသမီး လိမၼာေအာင္ ဆုံးမတာပဲ၊ မုန္းလို႔ ႐ုိက္တာမွ မဟုတ္ဘဲ။ ကၽြန္မေတာ့ ေတြ႕ရာနဲ႔ ဆြဲ႐ုိက္ ပစ္လိုက္တာပဲ”
“ေအးကြာ။ ငါ့အျပစ္ပါပဲ။ သည္အေကာင္ကို ငါက သူငယ္ခ်င္းလို ေပါင္းၾကည့္တယ္။ နားလည္ေအာင္ ေျပာၾကည့္တယ္။ မရဘူး။ ဟုတ္တယ္။ ဆူသင့္ ဆူ၊ ႐ုိက္သင့္ ႐ုိက္ပစ္။ တင္းတင္းကေလး ကိုင္မွ ျဖစ္မယ္”
ဦးေရႊထင္သည္ အိမ္ေရွ႕သို႔ ျပန္ထြက္လာေသာအခါ အေတာ္ စိတ္ဆိုးေနၿပီ ျဖစ္၏။ သားျပန္လာလွ်င္ အျပစ္တင္စကား၊ ႀကိမ္းေမာင္း စကားမ်ား ေျပာရန္ စကားလုံးမ်ား ရွာေဖြရင္း ေဆးျပင္းလိပ္ကို ဖြာျပန္ေလသည္။
အစတြင္ ခ်ိဳခ်ိဳ ေျပာရမည္လား၊ ထန္ထန္ ေျပာရမည္လားဟု ခ်ိန္ဆေန၏။ ဝင္လာလာခ်င္း “ေဟ့ေကာင္ ... လာပါဦး ဒီကို” ခပ္ထန္ထန္ ေခၚလိုက္ၿပီး “ဘယ္အခ်ိန္ ရွိၿပီလဲကြ၊ ဟင္” ဟု ေငါက္မည္။ သည္ေတာ့ မ်က္လုံးျပဴးႀကီးႏွင့္ သူ႔ကို လွန္ၾကည့္ေနေသာ သား၏ မ်က္ႏွာကို သူ ျမင္ေယာင္လာသည္။ အားရေအာင္ ဆူၿပီးမွ “ဘယ္သြားေနလဲ၊ ေျပာစမ္း” ဟု ေမးမည္။ သည္ေတာ့ သား ဘာေျပာမည္လဲ။ “သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဂစ္တာတီးေနတာပါ”လို႔ ေျပာမလား။
“မိုးေတြ ထန္ေနတာ ထီးမပါလို႔ပါ”လို႔ ေျပာမလား။ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ မွန္တာေျပာလွ်င္ေတာ့ ခြင့္လြႊတ္မည္။ အရက္ေသာက္၊ ဖဲ႐ုိက္၊ အေပ်ာ္လိုက္ေနတယ္ ဆိုဦး မွန္တာကိုသာ ေျပာ၊ ခြင့္လြႊတ္မည္။ လိမ္ေျပာလွ်င္ေတာ့ ေဒါသႏွင့္ ထ႐ုိက္ ပစ္လိုက္မည္။
ၿပီးေတာ့ ဒီလို တာဝန္မဲ့ ေနတာမ်ိဳး မႀကိဳက္ေၾကာင္း ေျပာမည္။ အေဖက ႀကီးၿပီ။ ေနာက္ အလုပ္ လုပ္ႏုိင္လွ ႏွစ္ႏွစ္ သုံးႏွစ္။ သည္က ေနာက္တြင္ အေမႏွင့္ ညီမေလးမ်ားကို ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ မင္း တာဝန္။ ေငြေၾကးတာဝန္ မရွိဘူးထား။ အိမ္မွာ လုံျခံဳမႈ အတြက္ေတာ့ တာဝန္ ရွိေစခ်င္သည္ဟု ေျပာရမည္။ တာဝန္ရွိသူ အေနႏွင့္ လမ္းေလွ်ာက္၊ ဂစ္တာတီး၊ အေပါင္းအသင္းေတြႏွင့္ ေဟးလားဝါးလား လုပ္သည္ကိုပါ ေျပာရမည္။ ဒါကိုမႀကိဳက္၊ ျပင္ရမည္။
“ခုေခတ္ လူငယ္မ်ားဟာ သည္လိုပဲ။ တယ္ ေပါ့ေပါ့ဆဆ ႏုိင္တယ္။ အခ်ိန္မေတာ္ မယ္ဒလင္တီး၊ ဂစ္တာတီး၊ လမ္းေလွ်ာက္ သီခ်င္းဆို၊ အလကားပဲ။ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ေနာင္ေရးဟာ စိတ္ေလးစရာပဲ။ သည္အထဲ ငါ့သား ပါသလား ... ဟင္။ ဒါကိုေတာ့ ခပ္တင္းတင္း ကိုင္မွပဲ ...”
ဦးေရႊထင္မွာ သူတစ္ေယာက္တည္း ေဒါသျဖစ္လိုက္၊ စိတ္ေမာလိုက္ႏွင့္ မည္မွ် ၾကာသည္ မသိ။ အိမ္ေရွ႕က တံခါးေခါက္သံ ၾကား၍ ကုလားထိုင္မွ ကပ်ာကယာ ထကာ တံခါးကို ဖြင့္လိုက္သည္။ အျပင္ဘက္တြင္ သားႀကီးသည္ ပလပ္စတစ္ မိုးကာတစ္ခု ျခံဳလ်က္ ေစာင့္ေန၏။
“လူကေလး ...”
သားက အေဖကို ကြင္းေရွာင္ၿပီး အိမ္ထဲသို႔ ဝင္သြားသည္။ ဦးေရႊထင္သည္ ေရတစက္စက္ႏွင့္ မိုးကာအက်ႌကို ေကာက္ယူကာ ဖိနပ္ခၽြတ္ခန္းက ခ်ိတ္တြင္ ခ်ိတ္ထားလိုက္သည္။
အဝတ္မ်ား လဲၿပီး ျပန္ထြက္လာေသာ သားက “ေဖေဖ ေစာင့္ေနသလား” ဟု ေမးၿပီး ထမင္းစားခန္းထဲ ဝင္သြားသည္။ ၿပီးေတာ့ ဓာတ္ဘူးကို ဖြင့္ၿပီး အထဲက ေကာ္ဖီကို ငွဲ႔ေသာက္ေနေလသည္။ ဦးေရႊထင္က မေက်မခ်မ္းႏွင့္ ထမင္းစားခန္းထဲသို႔ လိုက္သြား၏။
“ေဖေဖပါ ေသာက္မလား”
သားက ေမွာက္ထားေသာ ေကာ္ဖီပန္းကန္ကို လွန္၍ ဓာတ္ဘူးထဲက ေကာ္ဖီကို ငွဲ႔ေပးသည္။ ဦးေရႊထင္လည္း သားႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တြင္ ဝင္ထိုင္ကာ ေကာ္ဖီကို ေသာက္လိုက္ရ ေလသည္။
“မိုးခ်ဳပ္တယ္ကြာ”
သားက ဘီစကြတ္ တစ္ခ်ပ္ကို ပလုပ္ပေလာင္း စားရင္းက
“တီးလုံး တိုက္ေနၾကလို႔ပါ ေဖေဖ။ လာမယ့္ စေနေန႔မွာ ပါတီတစ္ခု ရွိလို႔”
“မိုးခ်ဳပ္မယ္ ဆိုရင္ ေျပာဆိုသြားမွေပါ့ကြ”
“ဟာ ေဖေဖကလည္း ကၽြန္ေတာ္ အိမ္က ထြက္သြားတုန္းက ၈ နာရီ ျပန္ဖို႔ပဲ။ မိုးေတြ သိပ္ရြာေနတာ ထီးလဲ ယူမလာမိလို႔။ မီလီတို႔ ဂေရစီတို႔လည္း ရွိေနတာနဲ႔”
“ဂေရစီ ဘယ္တုန္းက ေရာက္လာလဲ။ ကေလာမွာ ေနတယ္ဆို”
“ဟုတ္တယ္ ... မေန႔ညကမွ ေရာက္တယ္။ သူ႔ဒက္ဒီလည္း ပါတယ္”
“ဪ ... ကိုထြန္းမင္းေရာ ပါလာသလား၊ ဘာကိစၥတဲ့လဲ”
“မသိဘူး၊ ေဖေဖ့ကိုလည္း ေမးလိုက္တယ္၊ မနက္ျဖန္ သူ လာဦးမယ္တဲ့”
“ကိုထြန္းမင္း ငယ္ငယ္က သီခ်င္းဆို အင္မတန္ ေကာင္းတယ္”
“ဟုတ္လား။ ေဖေဖေကာ ငယ္ငယ္က သီခ်င္း ဆိုတတ္လား”
“မဆိုပါဘူး။ ေဖေဖတို႔က အတီး သက္သက္ပါ။ ကိုထြန္းမင္းက အဆိုေရာ အတီးေရာ ရတာ”
“ေဖေဖ ဘာေတြ တီးတတ္လဲ”
“ဘာရယ္ မဟုတ္ပါဘူးကြာ၊ ေမ့ကုန္ၿပီ။ ထူးမျခားနားတို႔ ဘာတို႔ေပါ့ကြာ”
“တစ္ပုဒ္ေလာက္ တီးျပမလား ေဖေဖ”
“မတီးခ်င္ပါဘူးကြာ။ မိုးခ်ဳပ္ပါၿပီ”
“ဒါျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ တီးျပမယ္၊ ေဖေဖ နားေထာင္မလား”
သားက ေျပာေျပာဆိုဆို သြားၿပီး သူ႔အခန္းထဲက ဂစ္တာႀကီးကို ဆြဲလာသည္။ ဦးေရႊထင္က “မိုးခ်ဳပ္လွပါၿပီကြာ။ မနက္မွ တီးပါေတာ့” ဟု ေျပာလိုက္မည္ဟု ထိုင္ရာမွ ထလိုက္ေသာ္လည္း မေျပာျဖစ္ေတာ့။
မ်ားမၾကာမီ ထမင္းစားခန္းဆီမွ ဂစ္တာသံသည္ တိတ္ဆိတ္ ၿငိမ္သက္လ်က္ ရွိေသာ အိမ္ႀကီး တစ္ခုလုံးရွိ အခန္းမ်ားထဲသို႔ လွိမ့္ဝင္ၿပီးလွ်င္ မိုးစိမ့္စိမ့္ ရြာေနေသာ ျပင္ပေလာကထဲသို႔ပင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားေလေတာ့၏။
---------------
ထင္လင္း
ေငြတာရီ မဂၢဇင္း၊ အမွတ္ ၂၂၊ ၁၉၆၂ ခု။
Credit to ZAM @ mmcpcommunity.net
[ ျမန္မာဝတၳဳတိုမ်ား ေပ့ခ်္မွကူးယူပါသည္။ေပ့ခ်္အား ေက်းဇူးတင္ပါသည္။]
No comments:
Post a Comment